Tento materiál vznikl jako závěrečná práce kurzu Koordinátor školního vzdělávacího programu, který pořádal Národní institut pro další vzdělávání. Práce obsahuje výběr takových metod, které žáky vedou k rozvoji klíčových kompetencí. V první kapitole jsou obecně popsány aktivizující výukové metody. V dalších kapitolách jsou uvedeny praktické návody, jak rozvíjet klíčové kompetence. Pro přehlednost jsou kapitoly rozčleněny podle rozvíjených klíčových kompetencí.
Metody vedoucí k rozvoji klíčových kompetencí - závěrečná práce
Použitá literatura:
Bratská, M.: Metódy aktívneho sociálneho učenia a ich aplikácia. Bratislava: UK, 1992.
Čechová, B. a kol.: Nápadník pro rozvoj klíčových kompetencí ve výuce. Praha: Reproprint, 2006. ISBN80-86910-53-9.
Koten, T.: Škola? V pohodě! Most: Hněvín, 2006. ISBN 80-86654-18-4.
Maňák, J. - Švec, V.: Výukové metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.