Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Anglie volá po „globální gramotnosti

Ikona informativni

Anglie volá po „globální gramotnosti

Autor: Lucie Procházková
Anotace: Značná část dětí v Anglii je pravděpodobně „globálně negramotná", protože jim školy neposkytují vzdělání, které by zahrnovalo informace ze světa, tedy globální problémy nebo novinky ze zahraničí.

Značná část dětí v Anglii je pravděpodobně „globálně negramotná", protože jim školy neposkytují vzdělání, které by zahrnovalo informace ze světa, tedy globální problémy nebo novinky ze zahraničí. Společnost DEA provedla průzkum dvou tisíc dětí a zjistila, že se k těmto informacím nedostane celá pětina dětí ve školách. A pouze polovina dětí ze zkoumaného vzorku se ztotožnila s výrokem, že jsou informace o lidech z dalších zemí světa důležité. Podle ředitele společnosti DEA může rozšířený pohled na svět podporovat v dětech toleranci a určitou citlivost pro pochopení jejich „místa ve světě". Ministr školství Jim Knight ale upozornil, že problematika „světa" je zakotvena v kurikulu a že jeho cílem je mimo jiné vybavit mladé lidi znalostmi, dovednostmi a pochopením pro život v globální společnosti. Více informací zde.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 13. 08. 2008
Zobrazeno: 3544krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Anglie volá po „globální gramotnosti. Metodický portál: Články [online]. 13. 08. 2008, [cit. 2019-12-11]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/2546/ANGLIE-VOLA-PO-„GLOBALNI-GRAMOTNOSTI.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.