K tomuto závěru dospěla studie odborníků. Podle ní není situace v jiných přírodovědných předmětech tolik alarmující - v biologii je 85 % zcela kvalifikovaných učitelů, 83 % v předmětu chemie, 72 % ve fyzice. Ale pouze 47 % učitelů matematiky na středních školách má dosažené odpovídající vzdělání v oboru. Každému čtvrtému učiteli matematiky chybí vzdělání vyšší než A-level, tedy BEds, PGCEs a Certificates of Education. I přes masivní mnohamilionovou kampaň vládní agentury Training and Development Agency for Schools se nepodařilo tento trend změnit, naopak od roku 2002 do 2007 klesl počet hodin matematiky odučených kvalifikovaným učitelem z 88 % na 84 %. Více zde.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.