Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Jak jsou na tom skotští školáci s přírodovědnými...

Ikona informativni

Jak jsou na tom skotští školáci s přírodovědnými znalostmi?

Autor: Anna Valouchová
Anotace: Minulý týden byla ve Skotsku zveřejněna studie zpracovávající výsledky žáků základních škol v přírodních vědách, přírodovědné gramotnosti a v základních dovednostech.

Minulý týden byla ve Skotsku zveřejněna studie zpracovávající výsledky žáků základních škol v přírodních vědách, přírodovědné gramotnosti a v základních dovednostech. Podle této zprávy dosahuje velmi málo žáků očekávané úrovně znalostí a pochopení přírodovědné problematiky, přičemž lepších výsledků dosahují žáci nejnižších ročníků. Pro žáky všech ročníků společně platí, že prokazují větší míru přírodovědné gramotnosti než samotných znalostí a pochopení oboru. A právě pokud jde o stav přírodovědných znalostí a chápání přírodovědné problematiky, situace zůstává poslední čtyři roky stejně neuspokojivá. Další informace naleznete zde.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 24. 06. 2008
Zobrazeno: 3491krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
VALOUCHOVÁ, Anna. Jak jsou na tom skotští školáci s přírodovědnými znalostmi?. Metodický portál: Články [online]. 24. 06. 2008, [cit. 2019-07-22]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/2409/JAK-JSOU-NA-TOM-SKOTSTI-SKOLACI-S-PRIRODOVEDNYMI-ZNALOSTMI.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.