Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí...

Ikona informativni

USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství

Autor: Anna Valouchová
Anotace: Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.

Před 25 lety přednesl prezident Regan přelomovou zprávu o stavu amerického školství „Národ v ohrožení" (A Nation at Risk). V dramatických frázích nastínil kritickou situaci ve vzdělávání: jen třetina studentů uměla vyřešit složitější početní příklad a jen pětina byla schopná napsat poutavou a přesvědčivou esej. Alarmující výsledky této studie stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol. Vrcholem těchto snah je program No Child Left Behind, který se rozběhl před šesti lety. Nastala proto vhodná doba zrekapitulovat, kam snahy o zlepšení americké školství skutečně posunuly. Více zde.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 28. 04. 2008
Zobrazeno: 3581krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
VALOUCHOVÁ, Anna. USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství. Metodický portál: Články [online]. 28. 04. 2008, [cit. 2019-12-15]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/2273/USA-REKAPITULUJI-VYSLEDKY-25LETEHO-USILI-O-ZLEPSENI-AMERICKEHO-SKOLSTVI.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.