Domů > Odborné články > Základní vzdělávání > Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)
Odborný článek

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

28. 4. 2008 Základní vzdělávání
Autor
Anna Valouchová

Anotace

Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.


Podle odborníků z Dukovy univerzity v Severní Karolíně, kteří představili výsledky dlouhodobého výzkumu, záleží především na objemu a druhu domácích úkolů. Ty by měly odpovídat vývojové úrovni žáků. Úkoly pro nejmladší by měly být krátké, zábavné a přinášet bezprostředně viditelné pozitivní výsledky. Pokud možno, měli by do nich být zapojeni i rodiče. V žádném věku by ale domácí příprava neměla žáky a studenty přetěžovat. V opačném případě totiž hrozí demotivace a ztráta zájmu o učení. Více informací zde.

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.