Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly...

Ikona informativni

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

Autor: Anna Valouchová
Anotace: Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.


Podle odborníků z Dukovy univerzity v Severní Karolíně, kteří představili výsledky dlouhodobého výzkumu, záleží především na objemu a druhu domácích úkolů. Ty by měly odpovídat vývojové úrovni žáků. Úkoly pro nejmladší by měly být krátké, zábavné a přinášet bezprostředně viditelné pozitivní výsledky. Pokud možno, měli by do nich být zapojeni i rodiče. V žádném věku by ale domácí příprava neměla žáky a studenty přetěžovat. V opačném případě totiž hrozí demotivace a ztráta zájmu o učení. Více informací zde.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 28. 04. 2008
Zobrazeno: 4059krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
VALOUCHOVÁ, Anna. Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA). Metodický portál: Články [online]. 28. 04. 2008, [cit. 2019-12-11]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/2272/ZLEPSUJI-NEBO-NAOPAK-ZHORSUJI-DOMACI-UKOLY-STUDIJNI-VYSLEDKY-ZAKU-USA.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.