Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání

Zobrazit na úvodní stránce článků

Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly...

Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)

Informativní příspěvek
Autor Anna Valouchová
Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.


Podle odborníků z Dukovy univerzity v Severní Karolíně, kteří představili výsledky dlouhodobého výzkumu, záleží především na objemu a druhu domácích úkolů. Ty by měly odpovídat vývojové úrovni žáků. Úkoly pro nejmladší by měly být krátké, zábavné a přinášet bezprostředně viditelné pozitivní výsledky. Pokud možno, měli by do nich být zapojeni i rodiče. V žádném věku by ale domácí příprava neměla žáky a studenty přetěžovat. V opačném případě totiž hrozí demotivace a ztráta zájmu o učení. Více informací zde.

V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
Celkové hodnocení článku
Přidat komentář Citovat článek