Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Skotské vzdělávací instituce se zaměřily...

Ikona informativni

Skotské vzdělávací instituce se zaměřily na „Podporu rovnosti“

Autor: Jana Kindlmannová
Anotace: Informace o portálu, který pomáhá učitelům i rodičům odhalit, co rasismus v současném skotské společnosti znamená a jak se lidé s rasistickým myšlením chovají.

Jak rozpoznáte rasistický incident? Co budete dělat, až jedno z vašich dětí použije rasistický termín? Jak můžete podpořit rovnocenné vztahy ve vaší škole?

Tyto otázky pomáhá učitelům zodpovědět nový internetový portál skotské instituce pro vzdělávání (Learning and Teaching Scotland) s názvem „Podpora rovnosti" (Race Equality). Portál je určen učitelům i rodičům a pomáhá jim odhalit, co rasismus v současném skotské společnosti znamená a jak se lidé s rasistickým myšlením chovají. Výběr antirasistických učebních materiálů by měl podpořit děti v jejich chápání historie skotské společnosti i těžkostí, se kterými se musí většina imigrantů potýkat, a důležitosti rasové snášenlivosti.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 23. 04. 2008
Zobrazeno: 3070krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
KINDLMANNOVÁ, Jana. Skotské vzdělávací instituce se zaměřily na „Podporu rovnosti“. Metodický portál: Články [online]. 23. 04. 2008, [cit. 2020-02-25]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/2256/SKOTSKE-VZDELAVACI-INSTITUCE-SE-ZAMERILY-NA-„PODPORU-ROVNOSTI“.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.