Odborný článek

Abeceda 60. let

9. 2. 2018 Základní vzdělávání
Autor
Mgr. Václava Korcová

Anotace

Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí vzdělávání a k nim připravené ukázkové hodnocení, včetně žákovských řešení. Úkol, řešený na Národním ústavu pro vzdělávání, vychází přímo ze dvou opatření v DZ 2015–2020, a to F.5.4: připravit podpůrné materiály, jako jsou přehledy hodnocení/známkování uvádějící kritéria pro hodnocení a škálování různých aspektů žákova výkonu, a modelové příklady ilustrující výkon žáka na různých úrovních. Doufáme, že příklady, které zde naleznete, budou sloužit pro Vaši praxi a budou Vás inspirovat k tvorbě vlastního hodnocení žáků, které je bude motivovat.
Realizace úlohy: 26. 10. 2017
 
Třída: 9. B
 
Modelová úloha směřuje k naplnění očekávaného výstupu z RVP ZV ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT
 
D-9- 8-01 vysvětlí příčiny a důsledky vzniku bipolárního světa; uvede příklady střetávání obou bloků
 
Učivo: studená válka, rozdělení světa do vojenských bloků + politické, hospodářské, sociální a ideologické soupeření
 
Zadání úlohy včetně řešení a hodnocení naleznete v přiložených souborech.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
docx
77.15 kB
Dokument
Zadání úlohy
docx
17.58 kB
Dokument
Řešení a hodnocení

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Mgr. Václava Korcová

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek pro obor:

Dějepis