Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání

Zobrazit na úvodní stránce článků

Abeceda 60. let

Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autor Mgr. Václava Korcová
Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí vzdělávání a k nim připravené ukázkové hodnocení, včetně žákovských řešení.

Úkol, řešený na Národním ústavu pro vzdělávání, vychází přímo ze dvou opatření v DZ 2015–2020, a to F.5.4: připravit podpůrné materiály, jako jsou přehledy hodnocení/známkování uvádějící kritéria pro hodnocení a škálování různých aspektů žákova výkonu, a modelové příklady ilustrující výkon žáka na různých úrovních.

Doufáme, že příklady, které zde naleznete, budou sloužit pro Vaši praxi a budou Vás inspirovat k tvorbě vlastního hodnocení žáků, které je bude motivovat.
Realizace úlohy: 26. 10. 2017
 
Třída: 9. B
 
Modelová úloha směřuje k naplnění očekávaného výstupu z RVP ZV ROZDĚLENÝ A INTEGRUJÍCÍ SE SVĚT
 
D-9- 8-01 vysvětlí příčiny a důsledky vzniku bipolárního světa; uvede příklady střetávání obou bloků
 
Učivo: studená válka, rozdělení světa do vojenských bloků + politické, hospodářské, sociální a ideologické soupeření
 
Zadání úlohy včetně řešení a hodnocení naleznete v přiložených souborech.
Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
doc79 kBZadání úlohy
doc18 kBŘešení a hodnocení
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
Celkové hodnocení článku
Přidat komentář Citovat článek