Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Rozvíjíme matematické nadání žáků – náměty...

Ikona teoreticky

Rozvíjíme matematické nadání žáků – náměty pro 1. stupeň ZŠ

Ikona odbornost
Autor: RNDr. Eva Zelendová
Anotace: Publikace pomáhá učitelům v práci s nadanými žáky. Zabývá se tím, jak nadaného ve třídě identifikovat, jak jej vést a zadávat mu úkoly ať už v rámci standardního učiva nebo nad rámec RVP. Publikace přináší i tipy, jak vybalancovat samostatnou práci žáka, který se vymyká, s jeho zapojení do kolektivu a skupinové práce. Zvláštní důraz je přitom kladen na význam žákovských řešení úloh.
Téma příspěvku:Nadaní žáci
Klíčová slova: 1. stupeň základního vzdělávání, nadaní žáci, matematika, matematické nadání

Text článku:

 Z obsahu:
  • Identifikace (matematicky) nadaných žáků na 1. stupni ZŠ
  • Edukační potřeby nadaných žáků
  • Učitel jako spolutvůrce obohacujícího kurikula 
  • Úlohy vhodné pro nadané žáky na 1. stupni ZŠ, význam žákovských řešení
  • Využití úloh mezinárodní soutěže Matematický klokan
  • Ukázky z publikací zaměřených na rozvoj matematického nadání, didaktické hry
  • Využití úloh z mezinárodního výzkumu TIMSS
Přílohy:
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 16. 06. 2017
Zobrazeno: 1220krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku : 5
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

1 uživatel Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
ZELENDOVÁ, Eva. Rozvíjíme matematické nadání žáků – náměty pro 1. stupeň ZŠ. Metodický portál: Články [online]. 16. 06. 2017, [cit. 2017-11-18]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/21433/ROZVIJIME-MATEMATICKE-NADANI-ZAKU---NAMETY-PRO-1-STUPEN-ZS.html>. ISSN 1802-4785.
Doporučte materiál
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.