
Vlastní hodnocení školy

Spoluautor: Zdeněk Souček
Anotace: | Materiál k vlastnímu hodnocení školy vznikl jako příspěvek k práci ředitelů. Navržená kritéria jednotlivých oblastí autoevaluace, spolu s nabízenými listy pro inspiraci, mohou autoevaluaci školy usnadnit. Oba autoři čerpali ze své bohaté praxe a z domácí i zahraniční odborné literatury. I evaluační standardy mají tento původ. Jsou předloženy jako jeden z názorů na kvalitu současné školy, jejího managementu a vzdělávání. |
---|---|
Téma příspěvku: | Autoevaluace školy |
Klíčová slova: | autoevaluace, vzdělávání žáků, koncepce rozvoje |
Materiál k vlastnímu hodnocení školy vznikl jako příspěvek k práci ředitelů. Navržená kritéria jednotlivých oblastí autoevaluace, spolu s nabízenými listy pro inspiraci, mohou autoevaluaci školy usnadnit. Oba autoři čerpali ze své bohaté praxe a z domácí i zahraniční odborné literatury. I evaluační standardy mají tento původ. Jsou předloženy jako jeden z názorů na kvalitu současné školy, jejího managementu a vzdělávání.
Přílohy: |
| ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Anotované odkazy: | Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy. | ||||||||||||||||||||||||
Přiřazené DUM: | Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM. | ||||||||||||||||||||||||
Přiřazené aktivity: | Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity. |
INFO
Publikován: 09. 01. 2008
Zobrazeno: 11198krát
Zobrazeno: 11198krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:

Hodnocení uživatelů:

Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.
zatím nikdo
zatím nikdo
zatím nikdo
zatím nikdo
zatím nikdo

zatím nikdo

zatím nikdo

zatím nikdo

zatím nikdo

Jak citovat tento materiál
HANZELKA, Miroslav. Vlastní hodnocení školy. Metodický portál: Články [online]. 09. 01. 2008, [cit. 2019-12-15]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/1792/VLASTNI-HODNOCENI-SKOLY.html>. ISSN 1802-4785.

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.
Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:
Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.