Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Vlastní hodnocení školy

Ikona teoreticky

Vlastní hodnocení školy

Ikona odbornost
Autor: Miroslav Hanzelka
Spoluautor: Zdeněk Souček
Anotace: Materiál k vlastnímu hodnocení školy vznikl jako příspěvek k práci ředitelů. Navržená kritéria jednotlivých oblastí autoevaluace, spolu s nabízenými listy pro inspiraci, mohou autoevaluaci školy usnadnit. Oba autoři čerpali ze své bohaté praxe a z domácí i zahraniční odborné literatury. I evaluační standardy mají tento původ. Jsou předloženy jako jeden z názorů na kvalitu současné školy, jejího managementu a vzdělávání.
Téma příspěvku:Autoevaluace školy
Klíčová slova: autoevaluace, vzdělávání žáků, koncepce rozvoje

Materiál k vlastnímu hodnocení školy vznikl jako příspěvek k práci ředitelů. Navržená kritéria jednotlivých oblastí autoevaluace, spolu s nabízenými listy pro inspiraci, mohou autoevaluaci školy usnadnit. Oba autoři čerpali ze své bohaté praxe a z domácí i zahraniční odborné literatury. I evaluační standardy mají tento původ. Jsou předloženy jako jeden z názorů na kvalitu současné školy, jejího managementu a vzdělávání.

Přílohy:
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 09. 01. 2008
Zobrazeno: 11198krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
HANZELKA, Miroslav. Vlastní hodnocení školy. Metodický portál: Články [online]. 09. 01. 2008, [cit. 2019-12-15]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/1792/VLASTNI-HODNOCENI-SKOLY.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.