Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Základní vzdělávání > Přípravné třídy

Ikona teoreticky

Přípravné třídy

Ikona odbornost
Autor: VÚP Praha
Anotace: Rubrika se zabývá vzděláváním žáků v přípravných třídách základní školy, respektive tvorbou vzdělávacího programu, podle kterého má vzdělávání v těchto třídách probíhat.
Téma příspěvku:Přípravné třídy

Rubrika se zabývá vzděláváním žáků v přípravných třídách základní školy, respektive tvorbou vzdělávacího programu, podle kterého má vzdělávání v těchto třídách probíhat. Je určena pedagogům a měla by jim napomoci orientovat se bezpečněji v nových podmínkách, vytvořit kvalitnější vzdělávací program a dosahovat spolehlivěji u žáků v přípravných třídách dobrých vzdělávacích výsledků. Pedagogové zde naleznou nejen konkrétní poznámky a pokyny k tvorbě vzdělávacího obsahu v rámci ŠVP, ale také diagnostický nástroj (záznamový arch) pro podporu a usnadnění individuální vzdělávací práce s žákem, na níž je vzdělávání žáků v přípravných třídách založeno. Celkem pět příspěvků se bude zabývat následující tematikou.

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 13. 08. 2007
Zobrazeno: 7991krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
PRAHA, VÚP. Přípravné třídy. Metodický portál: Články [online]. 13. 08. 2007, [cit. 2019-08-21]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/1550/PRIPRAVNE-TRIDY.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.