Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku

Ikona informativni

Prostředí

Autor: VÚP Praha
Anotace: V rubrice jsou zveřejněny příspěvky zabývající se řešením tří oblastí podmínek, které spoluurčují kvalitu atmosféry školního prostředí.

V rubrice jsou zveřejněny příspěvky zabývající se řešením tří oblastí podmínek, které spoluurčují kvalitu atmosféry školního prostředí: materiální a prostorové vybavení školy; organizace činností žáků a provozu školy; projevy mezilidských vztahů.
Najdete zde odborné články k problematice negativních projevů chování a jejich prevence i praktické zkušenosti škol v této oblasti. Publikovány jsou zde příklady vybavení a využití školních prostor pro relaxační, zájmovou a učební činnost žáků (netradiční uspořádání tříd s různými koutky, využívání multifunkční učebny/knihovny, nestandardní sportoviště, výuka na zahradě, výstavní plochy atd.); způsoby řešení režimu přestávek a výuky; náměty pro rozvíjení vztahů mezi žáky a zkušenosti třídních učitelů (zavádění rituálů a tradic, akce pro setkávání žáků, ukázky pravidel chování apod.).

Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám
INFO
Publikován: 01. 09. 2009
Zobrazeno: 3649krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
PRAHA, VÚP. Prostředí. Metodický portál: Články [online]. 01. 09. 2009, [cit. 2020-10-25]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/1262/PROSTREDI.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.