Zobrazit na úvodní stránce článků

Na začátek článku
Titulka > Modul články > Speciální vzdělávání > Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Ikona teoreticky

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Ikona odbornost
Autor: VÚP Praha
Anotace: Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního
vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na
něž je třeba reagovat a vytvářet pro ně vhodné podmínky. Nejčastěji je nadání definováno jako soubor schopností, které umožňují jedinci dosahovat výkonů nad rámec běžného průměru populace. Množství žáků s mimořádným nadáním se odhaduje na 3 až 10 %24. Mimořádně nadaný žák může disponovat jedním, ale i několika druhy nadání.
Téma příspěvku:RVP / ŠVP

Soubory ke stažení

Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
Odstranitpdf84 kBText kapitoly č. 9 z RVP ZV
Anotované odkazy:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné anotované odkazy.
Přiřazené DUM:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné DUM.
Přiřazené aktivity:
Příspěvek nemá přiřazeny žádné aktivity.
 
INFO
Publikován: 20. 10. 2005
Zobrazeno: 6998krát
Hodnocení příspěvku
Hodnocení týmu RVP:
Hodnocení článku : 0

Hodnocení uživatelů:
Hodnocení článku :
Hodnotit články mohou pouze registrovaní uživatelé.

zatím nikdo Hodnocení článku : 5
zatím nikdo Hodnocení článku : 4
zatím nikdo Hodnocení článku : 3
zatím nikdo Hodnocení článku : 2
zatím nikdo Hodnocení článku : 1
Jak citovat tento materiál
PRAHA, VÚP. Text kapitoly č. 9 z RVP ZV. Metodický portál: Články [online]. 20. 10. 2005, [cit. 2019-10-22]. Dostupný z WWW: <https://clanky.rvp.cz/clanek/c/S/363/TEXT-KAPITOLY-C-9-Z-RVP-ZV.html>. ISSN 1802-4785.
Licence Licence Creative Commons

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons.


Komentáře
Příspěvek nebyl zatím komentován.
Vložit komentář:

Pro vložení komentáře je nutné se přihlásit.