Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Titulka > Modul články > Speciální vzdělávání

Zobrazit na úvodní stránce článků

Titulka > Modul články > Speciální vzdělávání > Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Autor VÚP Praha
Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního
vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na
něž je třeba reagovat a vytvářet pro ně vhodné podmínky. Nejčastěji je nadání definováno jako soubor schopností, které umožňují jedinci dosahovat výkonů nad rámec běžného průměru populace. Množství žáků s mimořádným nadáním se odhaduje na 3 až 10 %24. Mimořádně nadaný žák může disponovat jedním, ale i několika druhy nadání.

Soubory ke stažení

Přílohy:
NáhledTypVelikostNázev
pdf84 kBText kapitoly č. 9 z RVP ZV
V případě pochybností o aktuálnosti či funkčnosti příspěvku využijte tlačítko „Napište nám“.
Napište nám