Vážené kolegyně, vážení kolegové - pedagogové mateřských škol!
Podařilo se Vám úspěšně naplánovat a zrealizovat, popřípadě i vyhodnotit nějaký zajímavý vzdělávací plán, program či krátkodobý nebo dlouhodobý projekt?
Máte chuť podělit se o své zkušenosti i výsledky a prezentovat práci Vaší MŠ na metodickém portálu VÚP?
Vítané jsou příspěvky (respektující specifika předškolního vzdělávání) zejména z následujících oblastí a témat:
do plánování i realizace projektů jsou zapojeni rodiče (např. využití jejich profese) a také děti jsou aktivními účastníky vzdělávacího obsahu i jeho dalšího plánování
jsou cíleně podporovány a uplatňovány metody kooperativního učení hrou (v menších skupinách při řízených činnostech)
vzdělávací nabídka záměrně využívá metody prožitkového učení
jsou cíleně rozvíjeny a využívány všechny smysly
děti mají příležitost zkoumat, bádat, experimentovat
děti mají nevšední možnost pohybového vyžití spontánního i řízeného
jde o propojení činností dětí s reálným životem obce, města, lokality, země (např. tradice, oslavy, výročí, příroda, architektura, umění i školy v přírodě)
daří se úspěšně spolupracovat s odborníky nebo s dalšími partnery (policie, hasiči, záchranná služba, knihovna, muzeum...)
podařilo se společně s dětmi postupně během roku sestavit - nakreslit pravidla chování
podařilo se využívat efektivně školní zahradu, pozemek
podařilo se Vám naplánovat a zrealizovat něco originálního, nevšedního.
Těšíme se na spolupráci
Martina Kupcová, Tereza Bížová
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.