Domů > Spomocník > Neformální vzdělávání > Setkání redaktorů školních časopisů
Odborný článek

Setkání redaktorů školních časopisů

1. 11. 2011 Neformální vzdělávání Spomocník
Autor
Pavel Dvořák

Anotace

Setkání tvůrců školních časopisů ze Středočeského kraje karje PrahaNICM přivítalo zástupce redakcí časopisů ze středních i základních škol. Hlavním cílem jednání bylo probrat současnou situaci na poli vydávání školních časopisů. Dále se hovořilo o podpoře škol jako zastřešujících organizací a také o materiálních a technických možnostech jednotlivých redakcí.

Soutěž školních časopisů, která letos odstartovala svým pátým ročníkem, měla letos novinku v podobě krajských kol. Jelikož letos bylo ještě naposledy možné přihlásit se rovnou do celostátního kola, do NICM tak nedorazili zástupci z mnoha školních redakcí, kteří zvolili možnost představit svůj školní časopis až v celostátní soutěži v Brně na začátku prosince.  Od příštího roku bude krajské kolo nominační pro celostátní soutěž.


Zástupci pozvaných redakcí obdrželi od partnerů soutěže drobné dárky a od porotců slovní hodnocení časopisů. Na setkání se také losovalo o digitální fotoaparát, který získala redakce časopisu OSMÍK. Všechny časopisy, které byly do 30. září 2011 přihlášeny do krajských kol, postupují do finále soutěže v Brně.

Partnerem soutěže v krajích bylo Národní informační centrum pro mládež, Odbor školství, mládeže a tělovýchovy Magistrátu hl. m. Prahy, Informační centrum pro mládež při DDM hl. m. Prahy v Karlíně a webový časopis REMIX projektu Klíče pro život – Podpora informačního systému pro mládež.

Poděkování za aktivní účast na setkání patří redakcím časopisů Záškolák, Osmík, Kulíšek, Blik…cvak…příjem! a Sladký domov.

Pavel Dvořák, regionální koordinátor – redaktor, kraj Praha
 

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Pavel Dvořák

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Klíčové kompetence:

  • Neformální vzdělávání
  • Komunikativní kompetence
  • formulovat své myšlenky srozumitelně a souvisle, v písemné podobě přehledně a jazykově správně;