Domů > Spomocník > Neformální vzdělávání > Publikace o výzkumech NIDM
Odborný článek

Publikace o výzkumech NIDM

8. 3. 2011 Neformální vzdělávání Spomocník
Autor
Mgr. Jiří Zajíc

Anotace

Zde jsou k dispozici elektronické verze populárních publikací o výzkumech konaných v rámci projektu Klíče pro život a jeho přípravné fáze.

 

O výsledcích výzkumů realizovaných v projektu Klíče pro život (a jeho přípravné fázi) vydává NIDM rovněž popularizačně pojaté brožury. V současné době byly již zájemcům dány k dispozici tyto publikace, jejichž elektronickou verzi si zde můžete zdarma stáhnout:

 

Balů a Mauglí aneb Můžeme být dítěti kamarádem?, která byla vytvořena na základě výzkumu Typologie dynamiky mentoringového vztahu v programu Big Brothers Big Sisters/Pět P.

Na křižovatce kultur aneb Romové, Vietnamci a Číňani mezi námi, která byla vytvořena na základě výzkumu Multikulturalita v zájmovém a neformálním vzdělávání.
Talent nad zlato aneb Všichni o talentované pracovníky stojí, ale ..., která byla vytvořena na základě výzkumu Možné formy účasti zaměstnavatelů v systému podpory identifikace a rozvoje kognitivně nadaných dětí (13 – 19 let) v přírodovědných a technických oborech. Patříte mezi nás aneb Kdy se daří začleňování dětí s handicapem do oddílů a kroužků: vytvořena na základě výzkumu na téma Klíčové faktory ovlivňující inkluzi dětí a mládeže se specifickými vzdělávacími potřebami do zájmového a neformálního vzdělávání.

 

Připraveny k tisku jsou tyto další brožury:

________________________________________________________________________________________________________

 

logolink
 

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Mgr. Jiří Zajíc

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Klíčové kompetence:

  • Neformální vzdělávání
  • Občanské kompetence a kulturní povědomí
  • uvědomovat si – v rámci plurality a multikulturního soužití – vlastní kulturní, národní a osobnostní identitu, přistupovat s aktivní tolerancí k identitě druhých;
  • Neformální vzdělávání
  • Personální a sociální kompetence
  • přispívat k vytváření vstřícných mezilidských vztahů a k předcházení osobním konfliktům, nepodléhat předsudkům a stereotypům v přístupu k druhým.