Domů > Odborné články > Základní vzdělávání > Kdo jsou mimořádně nadaní?
Odborný článek

Kdo jsou mimořádně nadaní?

30. 6. 2004 Základní vzdělávání
Autor
Lucie Novotná

Anotace

Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu).

Literatura a použité zdroje

[1] – KALHOUS, Z.; OBST, O. Školní didaktika. 1. vydání. Praha : Portál, 2002.
[2] – WINEBRENNEROVÁ, S. Teaching gifted kids in the regular classroom. Minneapolis : Free Spirit Publishing, 1992.
[3] – LÁZNIBATOVÁ, J. Nadané dieťa, jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie. Bratislava : IRIS, 2001.

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Lucie Novotná

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Kolekce

Článek je zařazen v těchto kolekcích:

Téma článku:

Nadaní žáci