Domů > Odborné články > Gymnaziální vzdělávání > Oklahomská univerzita poukazuje na některé faktory, které mohou mít vliv na výsledky žáků.
Odborný článek

Oklahomská univerzita poukazuje na některé faktory, které mohou mít vliv na výsledky žáků.

24. 6. 2008 Gymnaziální vzdělávání
Autor
Mgr. Lucie Procházková

Anotace

Zatímco se většina středních škol v USA soustředí na hlídání žebříčků ACT scores, některé školy kladou důraz na vztah učitele a žáka a na školní kurikulum zaměřené na žákův úspěch a pokrok.

Zatímco se většina středních škol v USA soustředí na hlídání žebříčků ACT scores, některé školy kladou důraz na vztah učitele a žáka a na školní kurikulum zaměřené na žákův úspěch a pokrok. Oklahomská univerzita poukazuje na některé faktory, které mohou mít vliv na výsledky žáků. Výzkum proběhl na 367 oklahomských středních školách ve velkých městech, středních městech i na venkově. Na venkovských školách nemají ACT scores na školu takový vliv jako zapojení komunity do života školy, mimoškolní aktivity, školní kultura a otevřený přístup a podpora poskytovaná vedením školy. Díky tomu jsou některé venkovské střední školy srovnatelné s těmi ve velkých městech. Jak poznamenal jeden venkovský učitel: „Inteligence není dána geograficky." Více zde.

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Mgr. Lucie Procházková

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.