Domů > Odborné články > Gymnaziální vzdělávání > V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků
Odborný článek

V USA byla vytvořena webová aplikace pro formativní hodnocení žáků

6. 5. 2008 Gymnaziální vzdělávání
Autor
Mgr. Lucie Procházková

Anotace

Informace o inovativní webové aplikaci.

Řada škálových systémů k hodnocení neodpovídá tomu, co učitelé potřebují k diagnostice a nápravě učebních problémů žáků. ASCD (Association for Supervision and Curricular Development) ve spolupráci se společností Northrop Grumman vytvořila inovativní webovou aplikaci, která umožňuje pedagogům provádět formativní hodnocení. Pomocí aplikace Aspire Assessment System může pedagog v souladu s požadavky zákona No Child Left Behind mapovat pokrok žáků v průběhu vzdělávání a dávat jim zpětnou vazbu o jejich výkonu. Více zde.

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
Mgr. Lucie Procházková

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.