Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Zvoleným kritériím odpovídá:
0
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

přijímáme příspěvky do modulu Články, primárně jsou poptávány materiály na výuku ICT.
 
Váš tým Metodického portálu RVP.CZ

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Příprava jednoduchého pokrmu pomocí videonávoduIkona inspirace

    V tomto článku se můžeme inspirovat možností zařazení digitálních technologií v podobě videonávodu do vzdělávací oblasti Člověk a svět práce. Praktická výuka přípravy jednoduchého pokrmu se zaměřuje na tematický okruh Příprava pokrmů. Výuka je však v integraci se vzdělávací oblastí Jazyk a jazyková komunikace, přičemž popis pracovního postupu zařazujeme do Komunikační a slohové výchovy. Podle tohoto návodu dokáží pracovat i žáci 1. stupně ZŠ, jelikož pokrm je velmi jednoduchý na přípravu a k jeho tvorbě stačí pouhé tři ingredience.

    Lucie Tůmová, publikováno - 26. 11. 2020, zhlédnuto 124x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.3333
  • Ikona prakticky

    Tvorba interaktivního herbářeIkona zkusenost

    Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd základní školy. Tento herbář tvořili pomocí bezplatné mobilní aplikace PlantNet. V rámci dvou vyučovacích hodin se žáci s učitelem odebrali k venkovní exkurzi, přičemž pomocí mobilní aplikace poznávali rostliny v okolí školní budovy. Tato aplikace jim umožnila rostliny pojmenovat a uložit si je do telefonu. V příloze je ukázka dané mobilní aplikace PlantNet. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    Lucie Tůmová, publikováno - 25. 11. 2020, zhlédnuto 153x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.6667
  • Ikona informativni

    Dny otevřených dveří online

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Zavření škol se může jevit jako překážka v uspořádání Dnů otevřených dveří. Ovšem jen do okamžiku, než si uvědomíte, že je můžete uskutečnit online.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 25. 11. 2020, zhlédnuto 258x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona prakticky

    Jak na Google Classroom ve 2. ročníku ZŠIkona zkusenost

    Zvládnout záludnosti distanční výuky je výzvou nejen pro učitele, ale i pro jejich žáky. Ti nejmladší se s digitálními technologiemi teprve učí pracovat, a tak seznámení s pravidly komunikace a s online prostředím, ve kterém se mají učit, je důležitou podmínkou jejich zapojení do výuky. Text popisuje, jak postupovala učitelka 2. ročníku a přiložen je i „obrázkový“ návod, který pro své žáky vytvořila.

    David Fišer, publikováno - 24. 11. 2020, zhlédnuto 223x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.3333
  • Ikona informativni

    Digitální gramotnost v praxi ZŠ aneb připravujeme se na proměnu RVP v oblasti ICT

    Článek přináší ohlédnutí za minikonferencí odborného panelu pro digitální gramotnost. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    Eva Fanfulová, publikováno - 23. 11. 2020, zhlédnuto 247x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ