Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
gymnaziální vzdělávání
>
Člověk a příroda
>
Chemie
>
Organická chemie
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací oblast
Všechny
Jazyk a jazyková komunikace
Matematika a její aplikace
Člověk a příroda
Člověk a společnost
Člověk a svět práce
Umění a kultura
Člověk, sport a zdraví
Informatika a informační a komunikační technologie
Doplňující vzdělávací obory
Vzdělávací obor
Všechny
Fyzika
Chemie
Biologie
Geografie
Geologie
Tematický okruh
Všechny
Obecná chemie
Anorganická chemie
Organická chemie
Biochemie
Očekávaný výstup
Všechny
Zhodnotí vlastnosti atomu uhlíku významné pro strukturu organických sloučenin
Aplikuje pravidla systematického názvosloví organické chemie při popisu sloučenin s možností využití triviálních názvů
Charakterizuje základní skupiny organických sloučenin a jejich významné zástupce, zhodnotí jejich surovinové zdroje, využití v praxi a vliv na životní prostředí
Aplikuje znalosti o průběhu organických reakcí na konkrétních příkladech
Využívá znalosti základů kvalitativní a kvantitativní analýzy k pochopení jejich praktického významu v organické chemii
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(12)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
12
položek
Zpět
1
Další
Gymnaziální vzdělávání
7. 4. 2014
1x
11997x
Tajemství ropy
Článek popisuje aktivitu, jejímž prostřednictvím se žáci mohou dozvědět o výskytu ropy a procesech, které vedou k…
Gymnaziální vzdělávání
15. 1. 2009
0x
14006x
Chemické pexeso
Příspěvek nabízí možnost, jak oživit netradičním způsobem výuku.
Gymnaziální vzdělávání
29. 9. 2008
2x
7536x
Testové zkoušení jinak
Žáci se nemusí vždy hodnotit po vědomostní stránce klasickým zkoušením před tabulí, či psaním klasických testů „na…
Gymnaziální vzdělávání
21. 1. 2008
0x
13053x
Superabsorpční polymery ve výuce chemie
Téma polymery a polymerace patří ve výuce chemie k jedněm z obtížně interpretovatelných témat. Experimentů se…
Gymnaziální vzdělávání
15. 1. 2008
2x
11600x
Chemie a mediální výchova – 1. část
Příspěvek poskytuje náměty na realizaci některých tematických okruhů Mediální výchovy v chemii.
Gymnaziální vzdělávání
14. 11. 2007
0x
10565x
Pronikání molekul jodu přes igelit
Pokus demonstrující velikost molekul jodu, funkčnost polopropustné membrány, pohyb částic.
Gymnaziální vzdělávání
5. 11. 2007
0x
6675x
I. N. S. E. R. T. ve výuce chemie
Práce s textem, který se tváří jako novinový či časopisový článek. Žáci mají článek kriticky zhodnotit.
Gymnaziální vzdělávání
13. 8. 2007
0x
9256x
AZ-kvíz: Nukleové kyseliny
AZ-kvíz s podtitulem Nukleové kyseliny byl sestaven podle stejnojmenné TV hry jako pomůcka pro aktivní a zábavné…
Gymnaziální vzdělávání
5. 4. 2007
0x
8428x
Riskuj - Aminokyseliny, peptidy a bílkoviny
Aktivizující hra, která velkou měrou motivuje žáky k dalšímu získávání poznatků v oblasti Člověk a příroda.
Gymnaziální vzdělávání
7. 2. 2007
0x
11441x
Uhlovodíková pyramida
Hra AZ kvíz na téma Uhlovodíková pyramida má žáka aktivně zapojit do výuky s tím, že si zároveň zdokonaluje a…
Gymnaziální vzdělávání
7. 2. 2007
0x
10943x
AZ-kvíz aneb Znáte karboxylové kyseliny?
Hra AZ-kvíz s podtitulem "Znáte karboxylové kyseliny?" byla sestavena podle stejnojmenné TV hry jako pomůcka pro…
Gymnaziální vzdělávání
2. 1. 2007
0x
17605x
Zpestření hodin chemie hrou Riskuj
Jedna z možností využití PowerPointové prezentace pro netradiční způsob opakování učiva.
Zobrazeno
12
z
12
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky