Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Gymnaziální vzdělávání
29. 12. 2023 0x 1059x
Argumentace IV. Prezentace
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
28. 12. 2023 0x 908x
Argumentace III. Struktura argumentace
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
27. 12. 2023 0x 834x
Argumentace II. Podložení argumentu, práce se zdroji
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
21. 12. 2023 0x 1266x
Argumentace I. Tvorba a úprava argumentu
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
26. 10. 2021 0x 1587x
Co nebylo v učebnici (2. část) – Bádám v knihovně a píšu svůj odborný text pro věkovou kategorii žáků středních škol s maturitní zkouškou
Schopnost komplexně pracovat s informacemi, tedy informační gramotnost, patří ke stěžejním kompetencím člověka umožňujícím kvalitní a úspěšný profesní i osobní život v informační společnosti 21.…
Gymnaziální vzdělávání
10. 5. 2012 0x 21665x
Popis a výklad
Článek přináší soubor aktivit (založených na metodách kritického myšlení) k hodinám slohu zaměřeným na popis a výklad. Blok hodin byl připraven pro žáky brněnského gymnázia, proto bylo zvoleno místo…
Gymnaziální vzdělávání
17. 4. 2012 2x 15896x
Vyhledávací rozcvička pro češtinu
Digitální učební materiál, který můžete využít pro zahájení mnoha různých témat z informatiky, zejména pro propojení informatiky a češtiny. Lze využít pro otestování základních znalostí žáků v práci…
Gymnaziální vzdělávání
24. 6. 2011 2x 31638x
Historie počítačů v rámci informatiky prostřednictvím CHATu, aneb to bylo, když ...
Úkolem předmětu Informační a komunikační technologie na gymnáziu je připravit žáky na život v informační společnosti, ve které žijeme, ať se nám to líbí nebo nelíbí. Jenže jak na to? Uvedený…
Gymnaziální vzdělávání
7. 3. 2011 0x 14581x
Na aktivní čtenářství s Erikem Taberym
Jako přechod na gymnázium se mi při učení čtení a psaní celkem osvědčil jeden z úvodníků Erika Taberyho – Hledá se Vaculík. Článek vyšel v Respektu v roce 2006 (s autorovým svolením jej zde celý…
Zobrazeno 9 z 9 položek