Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (66)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 66 položek
Základní vzdělávání
13. 3. 2024 0x 470x
Mein Tagesablauf / Můj den
Výuková aktivita se zaměřuje na procvičení slovní zásoby tematického okruhu „Můj den“ s důrazem na užití časových údajů a upevnění větné stavby. Aktivita zahrnuje tvorbu fotografií a videí s cílem…
Gymnaziální vzdělávání
12. 3. 2024 0x 682x
Typická jídla německy mluvících zemí
Výuková aktivita se zaměřuje na procvičení slovní zásoby tematického okruhu „Jídlo“ s přesahem na zvyky německy mluvících zemí. Aktivita zahrnuje tvorbu myšlenkové mapy a fotokoláže s cílem podpořit…
Základní vzdělávání
31. 1. 2024 0x 646x
LES LOISIRS (A1)
Výuková aktivita má za cíl obohatit slovní zásobu na téma volný čas. Cílem je zvládnout jednoduchou konverzaci o svých odpoledních aktivitách, kroužcích a oblíbených či neoblíbených činnostech. Žáky…
Základní vzdělávání
2. 1. 2024 0x 761x
Hobbys/Koníčky A1
Cílem této výukové aktivity je zvládnout jednoduchou konverzaci o oblíbených či neoblíbených aktivitách a kroužcích. Žáci se naučí časovat sloveso umět (können) a pracují s předpřipravenou tabulku…
Gymnaziální vzdělávání
29. 12. 2023 0x 719x
Argumentace IV. Prezentace
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
28. 12. 2023 0x 662x
Argumentace III. Struktura argumentace
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
27. 12. 2023 0x 623x
Argumentace II. Podložení argumentu, práce se zdroji
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
21. 12. 2023 0x 1017x
Argumentace I. Tvorba a úprava argumentu
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
3. 10. 2023 0x 1236x
BAD NEWS GAME: V kůži dezinformátora
Lekce představuje unikátní výukovou on-line hru Bad News, která má v hráčích vypěstovat odolnost vůči dezinformacím. Na jejím vývoji spolupracovala nizozemská organizace DROG, zaměřující se na boj…
Gymnaziální vzdělávání
28. 8. 2023 0x 1286x
Jak být občanem, nikoli ovčanem II –⁠ Jak na sociální sítě
Cílem lekce je pomoci žákům zapojit se do života občanské společnosti a překonat nedůvěru ve vlastní dovednosti i možnosti. Pro konkrétní občanskou inciativu (viz Jak být občanem, nikoli ovčanem I)…
Gymnaziální vzdělávání
10. 7. 2023 0x 1057x
Představování/ sich vorstellen
Výuková aktivita se zaměřuje na opakování základních frází a slovní zásobu, kterou může žák/žákyně použít při představování se v němčině. To znamená říci jméno, bydliště, věk, datum narození a…
Gymnaziální vzdělávání
5. 6. 2023 0x 1099x
Kapwing v hodinách němčiny aneb vytváříme video a učíme se nová slovíčka
Aktivita v pracovním listě je zaměřena na opakování slovní zásoby tematického celku cestování, je ji ale možné využít k opakování jakékoliv slovní zásoby. Žáci vytvářejí pomocí aplikace KAPWING …
Zobrazeno 12 z 66 položek