Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (9133)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 9133 položek
Základní vzdělávání
29. 11. 2004 0x 23438x
Učíme se určovat hlavní světové strany
Pětidenní blok zaměřený na určování světových stran.
Základní vzdělávání
27. 11. 2004 0x 15145x
Výchova demokratického občana - klima školy
Průřezové téma <i>Výchova demokratického občana</i> klade důraz na propojení kognitivní složky s aplikačními schopnostmi žáků. K dosažení tohoto cíle napomáhá koncept <i>otevřené školy</i> s…
Předškolní vzdělávání
25. 11. 2004 0x 49039x
Vzdělávací cíle v RVP PV
Vzdělávací cíle představují jednu z pedagogických kategorií, která je pro tvorbu kurikulárních dokumentů klíčová...
Základní vzdělávání
24. 11. 2004 0x 13308x
Příznaky nevěrohodných informačních zdrojů
V mnohých diskurzech se setkáváme s argumenty, jejichž podloženost lze s úspěchem zpochybnit.
Předškolní vzdělávání
23. 11. 2004 0x 10212x
Hodnocení počítačového programu Kidsmart
V rámci akce IBM bylo několik mateřských škol vybaveno počítačovými jednotkami Kidsmart včetně softwarového vybavení. Článek se zabývá nejen samotnými programy, ale např. i vzhledem a bezpečnostními…
Základní vzdělávání
23. 11. 2004 0x 9794x
Výprava k prameni - části vodního toku
1. den: Umíme poslouchat vodu? (motivace žáků) 2. den: Naše výprava k prameni vodního toku (vyučování v přírodě mimo školní budovu) 3. den: Kudy teče náš vodní tok? (výroba posteru, makety) 4. den…
Základní vzdělávání
11. 11. 2004 0x 52597x
Vliv prostředí školy na její klima
Autorka se ve svém příspěvku věnuje problematice školního klimatu, co na něj působí, které dimenze patří ke školnímu prostředí. Dále autorka popisuje jednotlivé typy školního klimatu. Částečně…
Základní vzdělávání Spomocník
5. 11. 2004 0x 2364x
Nový projekt eTwinning – významná příležitost pro navázání spolupráce českých škol se zahraničními partnery
Zpráva o zahájení činnosti nového programu Evropské komise podporujícího online spolupráci škol koordinovaného EUN.
Základní vzdělávání
18. 10. 2004 1x 33337x
Jak rozpoznat věrohodnost, relevanci, spolehlivost informací a informačních pramenů
Nárůst objemu informací vyžaduje schopnost rozlišování jejich hodnoty (věrohodnosti, relevance, spolehlivosti). Tomuto účelu mohou posloužit i postupy, které tento článek zmiňuje.
Základní vzdělávání
15. 10. 2004 0x 9988x
Římskokatolické náboženství
Informace o výuce Římskokatolického náboženství
Základní vzdělávání
15. 10. 2004 0x 18310x
Uplatňování kritického myšlení
Průběžně doplňovaný cyklus článků o kritickém myšlení v kontextu vzdělávacího oboru ICT.
Základní vzdělávání
12. 10. 2004 0x 7114x
Několik úvodních poznámek k metodám výuky fyziky
Především aktivní zapojení žáka do výuky a učení v určitých souvislostech vede k naplňování vzdělávacího obsahu oboru Fyzika, a tím i cílových záměrů vzdělávací oblasti Člověk a příroda.
Zobrazeno 12 z 9133 položek