Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „Hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (170)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 170 položek
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2014 0x 9324x
Specifikace informační gramotnosti NIQES
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Odborné vzdělávání
3. 11. 2014 0x 8680x
Hodnocení k rozvíjení kompetencí žáka
Článek Petra Koubka (odborný pracovník NÚV) obsahuje vysvětlení požadavku na novou kulturu vyučování a učení ve škole na počátku 21. století. Nová, produktivní kultura vyučování a učení vychází…
Základní vzdělávání Spomocník
15. 9. 2014 0x 4793x
etcML analyzátor textu na webu
Článek informuje o nástroji na automatickou analýzu textů pracujícím jak s volně dostupnými příspěvky online (tvíty), tak s vloženými dokumenty (např. pracemi žáků), který vyvinuli vědci ze Stanfordu.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2014 3x 10116x
Hodnocení online spolupráce
Druhý ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 9. 2014 7x 14148x
Online spolupráce jako kompetence pro 21. století
První ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje praktické…
Základní vzdělávání
19. 2. 2014 1x 53900x
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Hodnocení žáka je v procesu vzdělávání velmi důležité. Jednou z jeho možných forem je slovní hodnocení. Autorka článku se zamýšlí nad různými otázkami: Proč a jak slovně hodnotit? Čemu se vyhnout? Na…
Základní vzdělávání
4. 2. 2014 2x 50688x
Pětilístek
Článek představuje široké možnosti uplatnění aktivity Pětilístek ve výuce.
Základní vzdělávání
16. 1. 2014 0x 20742x
Názorová škála
Článek představuje široké možnosti uplatnění názorové škály ve výuce.
Základní vzdělávání
14. 1. 2014 0x 8164x
Hodnocení a CLIL
Čtrnáctá kapitola seriálu Implementace CLILu do české školy vychází z příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ. Zamýšlí se nad principy v hodnocení žáků, které se aplikují v rámci CLILu.…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 6. 2013 0x 8776x
Jak se hodnotí vzdělávací inovace
Napadlo Vás někdy, že by se inovace daly hodnotit, či dokonce měřit? Lze přehledně zobrazit, do jaké míry je nějaká aktivita inovativní? Mají inovace ve vzdělávání nějaké stupně či gradace? Příspěvek…
Základní vzdělávání
7. 5. 2013 0x 9200x
Výzkumy o přínosu CLILu
V pořadí druhá kapitola publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ se zabývá výzkumy v oblasti integrované výuky cizího jazyka a nejazykového předmětu (CLIL). Výzkumy o CLILu pocházejí z…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 5. 2013 4x 10344x
Nový pohled na schopnost technologií ověřovat výukové výsledky
Článek se zabývá aktuálními výstupy bádání evropských vědců na poli vzdělávacích technologií zvláště v oblasti počítačového hodnocení výukových výsledků. Popisuje paradigmatickou změnu směrem k…
Zobrazeno 12 z 170 položek