Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(9026)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9026
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
753
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 6. 2022
0x
1547x
iPrázdniny s učiteli 3: Učitelé s kamerou
Představení 3. ročníku prázdninové akce pro učitele.
Základní vzdělávání
22. 6. 2022
0x
525x
Padlet – tvořte a spolupracujte prostřednictvím interaktivních a multimediálních nástěnek
Článek je recenzí jedné z nejpoužívanějších multimediálních nástěnek, kterou je web a aplikace Padlet. Úvodní část v obecné rovině popisuje, co je to Padlet a co nabízí pro výuku a podporu učení žáků…
Gymnaziální vzdělávání
21. 6. 2022
0x
188x
DigCompEdu 3.4: Samostatné učení studentů
Článek se zaměřuje především na možnosti využití digitálních studentských portfolií jako prvku posilujícího studijní autonomii a aktivitu. Současně zdůrazňuje návaznost těchto prvků na tradici…
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 6. 2022
0x
414x
5Di model zavádění tvořivého myšlení
Třetí díl seriálu o tvořivém myšlení, tentokrát ukazující jeden z konkrétních postupů jeho využití při přípravě dospělých.
Předškolní vzdělávání
20. 6. 2022
0x
332x
Koloběh vody v přírodě (pro mateřské školy)
Článek se zaměřuje na aktivity dětí v mateřské škole na téma koloběh vody v přírodě. Nejprve přibližujeme dané téma pomocí pohádkového příběhu „O dešťové kapičce“ či krátké rýmované pohádky „O…
Základní vzdělávání
16. 6. 2022
0x
276x
Nearpod – zapojte žáky do interaktivních prezentací
Článek se zaměřuje na možnosti využívání aplikace Nearpod ve výuce. Článek popisuje, jak je možné s tímto digitálním nástrojem vyučovat a v čem je možné spatřovat jeho přednosti pro aktivní učení…
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 6. 2022
0x
434x
Na Spomocníkovi – díl 11.: Jitka Hodálová
S Jitkou Hodálovou jsme si u ní ve škole povídali o tom, proč učí, co učí nejraději, co nejlepšího zažila v tomto školním roce, na co se těší v tom příštím nebo s jakou osobností by se ráda potkala.…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2022
2x
269x
DigCompEdu 3.3: Spolupráce studentů
Příspěvek se soustředí především na téma spolupráce studentů v hybridním vzdělávacím prostředí. Systematicky se zaměřuje na model HyFlex, jehož autorem je Brian J. Beatty.
Předškolní vzdělávání
14. 6. 2022
0x
218x
Divadlo v mateřské škole – dítě jako divák, dítě jako herec
Článek pojednává o vlivu divadla na děti předškolního věku. Popisuje pozitivní vliv divadla na děti v předškolním věku. Dále článek pojednává o tom, jak děti připravit na návštěvu divadelního…
Základní vzdělávání
13. 6. 2022
0x
261x
Nádech–výdech: Tělesná výchova cestuje se zeměpisem
Další příspěvek ze série Nádech–výdech nabízí námět na vzdělávací aktivitu, která propojuje vzdělávací obory Tělesná výchova a Zeměpis. Vzdělávací aktivita pracuje s tematikou cestovaní po světě ve…
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 6. 2022
0x
413x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Gymnaziální vzdělávání
13. 6. 2022
0x
190x
DigCompEdu 3.2: Vedení studenta
Příspěvek se zabývá především možnostmi a výzvami spojenými s instruktážním designem jako jedním z přístupů rozvíjejících studijní autonomii vzdělávaných. Současně se snaží ukázat, jak jeho postupy…
Zobrazeno
12
z
9026
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
753
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky