Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „rozhovor“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(40)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
40
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Základní vzdělávání
13. 8. 2008
0x
13711x
Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.
Speciální vzdělávání
13. 6. 2008
0x
11344x
Učitel a jeho žák – 3. část - učitelka Daniela Řebíčková
Rozhovor s dr. Danielou Řebíčkovou, bývalou ředitelkou Základní školy Uhelný trh v Praze.
Speciální vzdělávání
14. 5. 2008
0x
16619x
Hana Kasíková: Kooperativní učení může učitelům usnadnit práci
Rozhovor s Hanou Kasíkovou o možných pedagogických přístupech.
Speciální vzdělávání
1. 4. 2008
0x
7860x
Rozhovor s amatérským astronomem Jiljím Mahrem
Zajímavý rozhovor s nevidomým amatérským astronomem Jiljím Mahrem o jeho práci a životních zkušenostech.
Základní vzdělávání
27. 3. 2008
0x
14660x
Slova vdechují dějinám život: Metoda orální historie – využití ve výuce dějepisu (1. část)
První část seriálu se věnuje především ústní historii jako historiografické metodě. Úvodní vstup do minulosti představuje vývoj, kterým Oral History prošla a prochází a jaké jsou její hlavní principy…
Základní vzdělávání
27. 3. 2008
0x
11097x
Slova vdechují dějinám život: Metoda orální historie – využití ve výuce dějepisu (2.část)
Druhá část seriálu se věnuje především ústní historii jako metodě využitelné při výuce dějepisu. Detailně je naznačena cesta, jak je možné koncipovat dějepisný projekt – čemu je dobré věnovat větší…
Základní vzdělávání
27. 3. 2008
0x
10282x
Slova vdechují dějinám život: Metoda orální historie – využití ve výuce dějepisu (3. část)
Třetí část seriálu popisuje konkrétní aktivitu a stručná pravidla pro mladé tazatele, jak postupovat při rozhovoru např. v rámci dějepisného projektu.
Základní vzdělávání
7. 1. 2008
0x
11063x
Julie Braná: „Učitel nesmí zůstat na úrovni, kdy dostudoval. Pokud se tak stane, tak už není v pohybu, ustrne.“
Rozhovor s hudebnicí Julií Branou, působící na Konzervatoři v Plzni a vystupující se soubory Ensemble Accento, Collegium Marianum, Collegium 1704 a Musica Florea.
Základní vzdělávání
19. 9. 2007
0x
6797x
Stanislav Bernard: "Začít hledat tu svoji výzvu."
Rozhovor se Stanislavem Bernardem, generálním ředitelem a spolumajitelem rodinného pivovaru Bernard v Humpolci
Předškolní vzdělávání
6. 2. 2007
0x
12056x
Jan Sokol: "Učitel působí víc svým příkladem než tím, co učí."
Článek nabízí možnost seznámit se s některými názory prof. J. Sokola na školství a vzdělávání.
Základní vzdělávání
18. 1. 2007
0x
9712x
Erazim Kohák: Člověk se nenaplňuje sebeuspokojením, nýbrž sebepřekročením.
Erazim Kohák se zamýšlí nad problematikou současného školství, ale i současné mladé generace a celé společnosti.
Základní vzdělávání
5. 1. 2007
0x
10281x
Jiří Grygar o učitelích a dětech:
Rozhovor s astrofyzikem AV ČR v Praze Dr. J. Grygarem.
Zobrazeno
12
z
40
položek
Zpět
1
2
3
4
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky