Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (141)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 141 položek
Základní vzdělávání
15. 5. 2019 3x 6010x
Mé nejoblíbenější doplňky do Moodlu
Tímto článkem chci ukázat případným čtenářům své zkušenosti s využitím Moodlu a vybraných doplňků do Moodlu.
Základní vzdělávání
18. 4. 2019 0x 16535x
Práce v programu malování
V příspěvku se čtenář dovídá informace, jak pracuji s žáky v programu malování v rámci informačních a komunikačních technologií. Dále zde může čtenář získat inspiraci, co lze v programu malování…
Základní vzdělávání
18. 3. 2019 0x 5097x
Jídelníček v číslech
Úloha na rozvoj digitální, matematické ale i čtenářské gramotnosti, v níž si žáci sami vytvoří zdravý a vyvážený jídelníček na základě jimi nalezených hodnot různých potravin. Žáci si procvičí…
Základní vzdělávání
11. 3. 2019 0x 4277x
Prezentace obce netradičními prostředky
Předkládaný text popisuje aktivitu navrženou pro naplnění oborových cílů vzdělávacích oblastí Informační a komunikační technologie a Člověk a jeho svět zaměřených na vyhledávání a zprostředkování…
Základní vzdělávání
4. 2. 2019 0x 5935x
Matematika si s digi gramotností rozumí
Článek ukazuje propojení matematické a digitální gramotnosti. Zaměřuje se na příklady, jak je možné zařadit do výuky matematiky digitální technologie, a tím přispět k rozvoji digitální gramotnosti…
Základní vzdělávání
5. 12. 2018 0x 6065x
Scratch – ukázka naprogramování jednoduchého příkladu
Pomocí tohoto článku se naučíte naprogramovat helikoptéru, která létá do stran a při letu se třese.
Základní vzdělávání
5. 12. 2018 0x 7931x
QR kódy kolem nás
QR kódy nás obklopují v běžném životě, proč je tedy nevyužít i ve školní praxi? Pokud vás zajímá, co to QR kódy jsou, jaké informace se dají do QR kódů „zašifrovat“, jak takové šifry rozluštit a jak…
Základní vzdělávání
16. 7. 2018 0x 5178x
Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ II
Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.
Základní vzdělávání
27. 6. 2018 0x 6164x
Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ I
Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.
Základní vzdělávání
15. 5. 2018 0x 7850x
Malý chovatel
Jednodenní projekt proběhl ve 2. ročníku ZŠ. Základními rozvíjenými dovednostmi je čtení s porozuměním a kritické vyhledávání informací s využitím internetu.
Základní vzdělávání
20. 4. 2017 3x 6856x
Historie ICT s aplikací HSTRY
Článek popisuje, jak se na první pohled nezáživné téma historie ICT dá pojmout zábavnou a kolaborativní formou za pomocí aplikace na tvorbu časových os HSTRY.
Základní vzdělávání
23. 6. 2016 4x 10884x
Školní sociální síť
Článek pojednává o využití informačních technologií ve výuce dějepisu.
Zobrazeno 12 z 141 položek