Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „Hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (170)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 170 položek
Základní vzdělávání
6. 8. 2020 0x 10441x
Formativní hodnocení
Ve své diplomové práci jsem se zabývala nepříliš známým typem hodnocení, tzv. formativním hodnocením. Jelikož je problematika hodnocení stále diskutovaným tématem, rozhodla jsem se definici tohoto…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 6. 2020 0x 8372x
Podvádění při online výuce
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 6. 2020 0x 2766x
Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí
Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 4. 2020 2x 3863x
Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů
Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.
Základní vzdělávání
5. 2. 2020 0x 2915x
Hodnocení v Mendelce
V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 4114x
Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 5613x
Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 3938x
Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy
Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 10. 2019 0x 3904x
Hodnocení v duchu Two Rivers
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Předškolní vzdělávání
17. 9. 2019 0x 6642x
Spolupráce s rodinou s cílem společně podporovat kvalitu učení dětí
Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v…
Předškolní vzdělávání
16. 9. 2019 0x 8836x
Hodnocení dětí v mateřské škole ve spolupráci s rodiči jako podpora individualizace a společného vzdělávání
Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v…
Základní vzdělávání
4. 9. 2019 0x 14262x
Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem
Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.
Zobrazeno 12 z 170 položek