Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (266)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 266 položek
Základní vzdělávání Spomocník
27. 6. 2022 0x 155x
Provázaná pedagogika
Zpráva o vědeckém článku Tima Fawnse z Edinburgh Medical School, který byl publikován na portálu Sprigler a má celou řadu zajímavých souvislostí s tím, jak bude do budoucna nutné chápat pedagogiku.
Gymnaziální vzdělávání
9. 6. 2022 0x 154x
DigCompEdu 3.1: Vyučování
Článek se soustředí na myšlenku Daniela Churchilla, že existuje rozdíl mezi učením zaměřeným na učitele a učením zaměřeným na učení. Jako spolutvůrce edukace nabízí druhý přístup nové perspektivy…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 4. 2022 0x 753x
12 principů Tonyho Batese
Informace o zásadním materiálu shrnujícím poznatky z padesátileté kariéry britsko-kanadského experta na vzdělávací technologie Tonyho Batese.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 2. 2022 0x 371x
Charta CHENINE
Zpráva o strategickém dokumentu ontarijského výzkumného centra zabývajícího se rozvojem technologických, pedagogických a kurikulárních inovací ve vzdělávání, který reaguje na dopady pandemie covid-19.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 1. 2022 0x 609x
Prognózy vývoje pro rok 2022 podle amerických učitelů
Přehled vybraných názorů špičkových amerických učitelů-expertů na vývoj školství v roce 2022.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 12. 2021 0x 679x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 8. 2021 0x 2954x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO
Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 5. 2021 0x 1646x
Profesor Donald Clark
Zpráva o práci jednoho z anglických odborníků na vzdělávací technologie, který se nachází na konzervativnější straně spektra. V poslední době se hodně věnuje umělé inteligenci.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 5. 2021 0x 1725x
PISA propojuje čtenářskou a digitální gramotnost
Hlavní zjištění sekundární analýzy dat mezinárodního šetření PISA 2018 zkoumající čtenářskou gramotnost v souvislosti s využitím digitálních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 4. 2021 0x 1725x
Role technologií při formativním hodnocení
Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
22. 3. 2021 0x 1994x
Profesní přesvědčení učitelů a technologie
Zamyšlení nad tím, jak profesní přesvědčení učitelů ovlivňuje jejich ochotu využívat ve výuce technologie, a co s tím – to vše v širším kontextu naší současné školské politiky.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2020 0x 1586x
Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii
Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Zobrazeno 12 z 266 položek