Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (77)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 77 položek
Odborné vzdělávání Spomocník
10. 9. 2009 0x 5608x
Renesance v Itálii
Příklad dobré praxe je ukázkou samostatného řešení úkolů na základě práce s obrazovým materiálem, využitím referátů, vlastní prezentace a spolupráce ve skupině
Odborné vzdělávání Spomocník
10. 9. 2009 0x 5678x
Sebehodnocení školy a školní vzdělávací program
Příklad dobré praxe je ukázkou vzájemného propojení připravenosti a stavu školy vzhledem ke kurikulární reformě.
Základní vzdělávání
29. 6. 2009 0x 6479x
Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků
Profesní portfolio pro budoucí učitele cizích jazyků vzniklo v rámci projektu Evropského centra moderních jazyků (ECML) ve Štýrském Hradci. Portfolio, jehož hlavním cílem je vést studenty k reflexi a…
Základní vzdělávání
16. 2. 2009 0x 10038x
Simpsonovi slaví a my s nimi
Příspěvek nabízí několik netradičních činností v hodinách komunikační a slohové výchovy a literární výchovy, které vycházejí z oblíbeného kresleného seriálu Simpsonovi. Vyzkouší si vžít se do role…
Základní vzdělávání
6. 10. 2008 0x 6555x
Jazykové portfolio
Námět z praxe, jak může vypadat jazykové porfolio využívané ve výuce cizího jazyka na 1. stupni.
Základní vzdělávání
22. 9. 2008 0x 6357x
Podmínky efektivního učení
Podmínky efektivního učení jsou závěrečnou prací studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další vzdělávání, krajském…
Gymnaziální vzdělávání
11. 9. 2008 0x 9622x
Čas pro učební proces
Příspěvek nabízí autoevaluační nástroje, které byly vytvořeny pro zkoumání oblasti „Čas pro učební proces“ a umožňují seznámení s vyhodnocením dílčích témat zkoumané oblasti i s jejich reflexí.
Gymnaziální vzdělávání
11. 9. 2008 0x 12202x
Koláž jako netradiční evaluační metoda
Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která…
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 15713x
Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 16542x
Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové…
Základní vzdělávání
13. 8. 2008 0x 12193x
Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.
Základní vzdělávání
16. 7. 2008 0x 62789x
Interaktivní hry – komunikace a vytváření skupin (1. část)
Příspěvek obsahuje mnoho zajímavých námětů na různé herní aktivity, zaměřené na komunikaci a vytváření skupin.
Zobrazeno 12 z 77 položek