Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (77)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 77 položek
Základní vzdělávání
13. 2. 2013 0x 9650x
Práce s písničkou a sebehodnocení
Příklad dobré praxe navrhuje aktivitu pro žáky prvního stupně ZŠ, která jim pomáhá si lépe uvědomit, jaké mají znalosti a co všechno zvládají v anglickém jazyce. Na základě písničky o zvířátkách s…
Základní vzdělávání
21. 11. 2012 1x 7450x
Pohlednice a hodnocení písemného projevu v Evropském jazykovém portfoliu
Žáci si na určených internetových stránkách samostatně vytvářejí pohlednici z prázdnin, kterou zašlou vyučující, a svůj výsledek práce si ohodnotí v aplikaci Evropského jazykového portfolia.
Neformální vzdělávání Spomocník
27. 10. 2012 0x 7723x
Olina je na světě!
<p> Článek seznamuje s implementační příručkou k systému hodnocení kvality organizací neformálního vzdělávání a výchovy - OLINĚ - který byl vyvinut v rámci aktivity <em>Standardizace organizací…
Neformální vzdělávání Spomocník
27. 10. 2012 0x 5465x
Standardizace organizací neformálního vzdělávání v cíli
<p> Kvalita poskytovaných služeb je rozhodující otázkou pro rozvoj každé organizace či instituce fungující ve veřejném prostoru. Výjimkou nejsou ani organizace ve sféře zájmového a neformálního…
Odborné vzdělávání
5. 6. 2012 0x 8425x
Ukázkové hodiny v odborném výcviku oboru kuchařské práce
Ukázková hodina je výukovou formou používanou v odborném výcviku v oboru kuchařské práce, ve kterém se vzdělávají žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Jedná se o praktické ukázky přípravy a…
Odborné vzdělávání
25. 5. 2012 0x 8238x
Zábavné repetitorium
Příspěvek seznamuje s používáním aktivizační metody pro opakování učiva. Jde o aktivitu, při které žáci opakují probrané učivo většího rozsahu. Tato metoda může být použita také během výuky nového…
Odborné vzdělávání
21. 5. 2012 0x 15804x
Sebehodnocení dovednosti psaní
Příklad dobré praxe popisuje využití online aplikace Evropského jazykového portfolia. Cílem je, aby si žáci ověřili dosažení konkrétní dovednosti písemného projevu a provedli pravdivé sebehodnocení.
Odborné vzdělávání
15. 5. 2012 0x 8787x
Jak na autentické texty
Příklad dobré praxe se věnuje práci s online aplikací Evropského jazykového portfolia (www.evropskejazykovéportfolio.cz). Cílem je zjistit, zda porovnání práce s textem s využitím intuitivních…
Gymnaziální vzdělávání
15. 5. 2012 0x 11189x
Umím vyjádřit, jak se cítím?
Příklad dobré praxe je zejména zaměřen na nácvik vyjadřování pocitů. Tematicky je nácvik provázán s interkulturním tématem Jak se cítím doma / v cizině. Žáci se podílejí na plánování hodiny, hodnotí…
Gymnaziální vzdělávání
11. 5. 2012 0x 9664x
Strategie poslechu při poslechu prezentací
Příklad dobré praxe je zaměřen na využití strategií pro poslech s porozuměním obsaženými v on-line verzi Evropského jazykového portfolia při poslechu prezentací.
Gymnaziální vzdělávání
11. 5. 2012 0x 9618x
Zapojení sebehodnocení pomocí Evropského jazykového portfolia do výuky anglického jazyka
Příklad dobré praxe se věnuje práci s elektronickou verzí Evropského jazykového portfolia, díky kterému se žáci naučí reflektovat, co se již naučili, případně, jaké mají nedostatky a jak je mohou…
Základní vzdělávání
9. 5. 2012 0x 5436x
Making a telephone call (Zvukový záznam v Mojí sbírce)
Tento příspěvek reflektuje tři kroky práce s e-portfoliem – plánování, sebehodnocení a hodnocení. Cílem je naučit žáky říci několik vět o sobě a své rodině, rozumět otázkám na dané téma a na závěr…
Zobrazeno 12 z 77 položek