Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „pdpg“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (45)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 45 položek
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 23294x
Země, Voda, Oheň, Vzduch
Vyučovací předmět Přírodověda je integrovaný předmět se vzdělávacím obsahem uspořádaným do tematických okruhů – hmota, země, voda, vzduch, oheň a energie. Žáci v něm rozvíjí dovednost vytvářet a…
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 15496x
Starám se o svoji řeku
Žáci se během projektu seznamují s okolní flórou, faunou, ekosystémem lužního lesa a s celkovou funkcí krajiny. Poznávají složitou propojenost přírodních systémů a vnímají, že narušení jedné složky…
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 15980x
Geologie jako samostatný předmět
Vyučovací předmět Geologie je koncipován jako samostatný předmět, seznamuje žáky s postavením zemského tělesa ve vesmíru, se zákonitostmi jeho stavby a mechanismů apod. Podporuje také pozitivní vztah…
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 9163x
Jak žili moji předkové
Smyslem tohoto projektu je ukázat, jak je možné žáky naučit pracovat samostatně s historickou informací a efektivně využívat ICT ke zpracování a prezentaci svých poznatků.
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 19210x
Čtyřstupňová škála pro hodnocení klíčových kompetencí žáků
Příklad dobré praxe představuje zasazení postupu hodnocení do autoevaluačního systému školy. Hodnotící nástroj umožňuje získávat informace o učitelích, a to především ze srovnání rozdílů v…
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 18282x
Soubor indikátorů pro hodnocení klíčových kompetencí žáků
Příklad dobré praxe obsahuje Soubor 18 indikátorů vytvořených k hodnocení rozvoje klíčových kompetencí žáků.
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 20336x
Nástroje hodnocení klíčových kompetencí využívaných v matematice, geografii a v českém jazyce a literatuře
Příklad představuje některé nástroje, které učitelé využívají k hodnocení pokroku jednotlivých žáků v rozvoji klíčových kompetencí.
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 19585x
Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Gymnaziální vzdělávání
10. 9. 2008 0x 21221x
Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové…
Zobrazeno 12 z 45 položek