Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „nadání“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (22)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 22 položek
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2009 0x 10391x
Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová
Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané…
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2009 0x 9639x
Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 7. část
Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia.
Základní vzdělávání
14. 11. 2008 0x 11020x
Co s nadanými žáky?
Příspěvek se vztahuje k tematické zprávě ČŠI "Umí školy pracovat s nadanými žáky?" ze srpna 2008.
Speciální vzdělávání
26. 6. 2008 0x 8872x
Učitel a jeho žák – 3. část – žák Ondřej Pokorný
Rozhovor s Ondřejem Pokorným, studentem třetího ročníku medicíny.
Speciální vzdělávání
13. 6. 2008 0x 9636x
Učitel a jeho žák – 3. část - učitelka Daniela Řebíčková
Rozhovor s dr. Danielou Řebíčkovou, bývalou ředitelkou Základní školy Uhelný trh v Praze.
Speciální vzdělávání
10. 6. 2008 0x 8479x
Učitel a jeho žák – 3. část – učitel i žák Jakub Fischer
Rozhovor s Jakubem Fischerem, proděkanem pro vědu a výzkum Fakulty informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Základní vzdělávání
6. 6. 2008 0x 17021x
Nadané dítě a vrstevníci
Příspěvek se věnuje výzkumné kategorii sledující vztahy nadaného dítěte a vrstevníků a také problematice tzv. dvojí výjimečnosti nadaných.
Základní vzdělávání
3. 6. 2008 0x 21062x
Výzkum nadaných dětí v předškolním věku (metodika, shrnutí zjištění a závěry)
Včasná diagnostika mimořádně nadaných dětí a žáků byla předmětem výzkumného šetření, s jehož některými výsledky seznamuje série článků. Úvodní text obsahuje kromě charakteristiky, popisu vzorku a…
Gymnaziální vzdělávání
16. 4. 2008 0x 8377x
Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“
Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.
Gymnaziální vzdělávání
3. 10. 2007 0x 8023x
Online vzdělávání mimořádně nadaných žáků – 1. část
Klíčem k úspěchu je poskytování smysluplných činností. Pomocí heuristických metod, diskuse apod. by měl být žák veden ke kritickému myšlení.
Zobrazeno 12 z 22 položek