Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(60)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
60
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Gymnaziální vzdělávání
20. 10. 2011
0x
5281x
Nové možnosti občanské informační společnosti při využití ICT
Informační revoluce přinesla postupně celou řadu změn také do občanské společnosti, která jich může efektivně využívat.…
Gymnaziální vzdělávání
20. 10. 2011
0x
3799x
Objektivita v médiích – Homogenita mediálního pole
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v…
Gymnaziální vzdělávání
18. 10. 2011
0x
4049x
Objektivita v médiích – Dekontextualizovanost mediálních obsahů
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v…
Gymnaziální vzdělávání
14. 10. 2011
0x
6679x
Objektivita v médiích – Faktičnost a neutralita: dvě dimenze objektivity
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v…
Gymnaziální vzdělávání
13. 10. 2011
0x
5056x
Objektivita v médiích – Funkce objektivity v mediálním diskursu
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v…
Gymnaziální vzdělávání
11. 10. 2011
0x
6632x
Objektivita v médiích – Úvod
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v…
Gymnaziální vzdělávání
19. 9. 2011
1x
4776x
Konfrontace základních teoretických definic mediální objektivity
Mediální objektivitu charakterizují v odborných publikacích dva vzájemně si odporující teoretické pohledy. První…
Základní vzdělávání
6. 9. 2011
0x
4377x
Mediální výchova v praxi – I. Jak fungují média – 1. Média a jejich využití v praxi
Studie „Mediální výchova v praxi“ a její jednotlivé články si kladou za cíl uvést čtenáře do problematiky světa médií a…
Gymnaziální vzdělávání
18. 8. 2011
4x
5322x
K historii mediální objektivity
Příspěvek shrnuje některé důležité historické poznatky o mediální objektivitě, jmenuje tří základní vlivy (filosofický,…
Gymnaziální vzdělávání
27. 7. 2011
6x
7460x
Učebnice informatiky pro gymnázia – motivační kapitola
Kolik prostoru má autor na to, aby zaujal čtenáře? Šestnáctiletý čtenář mi velký prostor nedá. Musím zaujmout okamžitě…
Neformální vzdělávání
Spomocník
8. 7. 2011
0x
7005x
Mediální výchova v mediální společnosti
<p>Mediání výchova je dnes docela hitem. O to důležitější je porozumět zejména tomu, v čem nás mohou média "vodit za…
Neformální vzdělávání
Spomocník
6. 7. 2011
0x
4362x
Reklama v médiích
<p>"Reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím…
Zobrazeno
12
z
60
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky