Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (165)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 165 položek
Základní vzdělávání
2. 7. 2012 0x 7924x
Pedagogika pro učitele: Současné tendence ve vývoji hodnocení
Základní učební text Pedagogika pro učitele je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické…
Základní vzdělávání
25. 6. 2012 0x 9046x
Možnosti využití učebních stylů ve vyučování
Ukázka pochází z knihy Analýza vyučování - vyučování jako dialog, řízení učení žáků, styly a způsoby hodnocení, komunikace, kooperace a interakce.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 5. 2012 7x 8428x
Je současná umělá inteligence schopna hodnotit tvořený text?
Informace o současném vývoji aplikací schopných automaticky hodnotit delší souvislý text vytvořený žáky.
Základní vzdělávání
9. 5. 2012 0x 5399x
Making a telephone call (Zvukový záznam v Mojí sbírce)
Tento příspěvek reflektuje tři kroky práce s e-portfoliem – plánování, sebehodnocení a hodnocení. Cílem je naučit žáky říci několik vět o sobě a své rodině, rozumět otázkám na dané téma a na závěr…
Základní vzdělávání Spomocník
22. 4. 2012 4x 5614x
15 let Spomocníka
Zpráva popisující výsledky činnosti a současnou situaci Učitelského spomocníka, jenž již 15 let pomáhá českým učitelům s orientací ve světě vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání
12. 2. 2012 0x 9983x
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)
Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen…
Základní vzdělávání
12. 2. 2012 0x 7745x
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 1. část)
Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 2. 2012 8x 12154x
Hodnocení netestovatelného aneb kariérní řád pro každého
Článek se zabývá možnostmi, které přinášejí nové formy hodnocení schopností uživatelů internetu v oblasti ověřování výukových výsledků a kvality učitelů.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 11. 2011 1x 8537x
RVP_VT21 - závěrečná zpráva o kurzu
Vyhodnocení a analýza výsledků eLearningového kurzu portálu RVP Vzdělávací technologie pro 21. století, který v listopadu 2011 skončil.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 11. 2011 0x 5433x
Daty řízené školství v roce 2020
Další z řady reflexí účastníků kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století". Vznikla po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků. Má…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 11. 2011 2x 7805x
Data mining – „těžba dat“ ve školství
Reflexe účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 9. 2011 3x 9491x
Skutečné možnosti využití daty řízeného školství
3. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků, jež je věnován tomu, co si můžeme od počítačových systémů automatického hodnocení žáků slibovat a za jakých podmínek má smysl je zavádět.
Zobrazeno 12 z 165 položek