Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(11)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
25. 4. 2022
0x
405x
Rovnováha využívání technologií ve výuce podle Common Sense
Informace o zprávě americké neziskovky Common Sense zabývající se vytvářením z pohledu technologií vhodného vyváženého…
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 2. 2022
0x
570x
Jak souvisí digitální minimalismus s digitální gramotností
Digitální minimalismus a digitální gramotnost. Dvě oblasti, které spolu úzce souvisejí. Pojďme se konkrétně podívat jak.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 1. 2022
1x
1218x
Škola bez e-mailu
Co by se stalo, kdybychom ve škole výrazně omezili e-mailovou komunikaci, nebo ji dokonce úplně zrušili?
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 12. 2021
0x
1359x
Digitálně minimalistický kalendář 2022
Vyzkoušejte 12 principů digitálního minimalismu během roku 2022, ať už po měsících, týdnech, nebo dnech.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 10. 2021
0x
1831x
15 tipů, jak na digitální wellbeing se žáky
Konkrétní tipy, jak aplikovat principy digitálního wellbeingu se žáky.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 10. 2021
0x
1317x
Digitálně minimalistický ekosystém
Kolik digitálních zařízení dnes používáme? A kolik jich budeme používat do pěti let? A umíme se vzdát nákupu nových,…
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 5. 2021
0x
2340x
Digitální minimalismus v online výuce
Principy digitálního minimalismu lze přenést také do online výuky. V následujícím textu se podíváme na 10 konkrétních…
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 11. 2020
0x
6360x
20 tipů, jak zvládnout pracovní zátěž v online výuce
Vedení online výuky je spojeno s velkou pracovní zátěží, která se s přibývajícími měsíci může ještě stupňovat. Jak se s…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 10. 2020
0x
1637x
Digitální minimalismus (14. akce Virtuálního Digicentra)
Představení 14. akce Virtuálního Digicentra.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 10. 2020
0x
9206x
10 tipů, jak naučit žáky být digitálními minimalisty
Digitální minimalismus lze zcela bez nadsázky považovat za základní pilíř digitální gramotnosti. Co znamená digitální…
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 12. 2019
0x
5435x
Jak (ne)používat technologie – díl 7.: digitální minimalismus
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je…
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky