Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání Spomocník
4. 4. 2022 0x 477x
Jak využívat žákovská data pro zdokonalení výuky?
Přehled možností, které přináší využití dat získaných výukovou činností realizovanou prostřednictvím digitálních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 2. 2021 0x 1249x
Datově chytré školy
Zpráva o projektu australské Monash University, který mapuje využití analýzy výukových výsledků v tamních školách a zároveň ukazuje, kam tento rychle se rozvíjející obor směřuje.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 12. 2019 0x 4308x
Shoshana Zuboff a kapitalismus dohledu
Přehledový článek o práci emeritní profesorky Harvard Business School Shoshany Zuboff založený na myšlenkách obsažených v její poslední knize pojednávající o internetem umožněném kapitalismu dohledu.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 2. 2017 8x 12458x
Od kultury konektivity k platformním společnostem
Představení vrcholné představitelky holandské vědy José van Dijck, která se zabývá sociálními médii a digitální kulturou. Seznámení s obsahem jejího vystoupení na konferenci internetových vědců v…
Základní vzdělávání Spomocník
15. 12. 2016 6x 4838x
Personalizaci nedělají velká data, ale malá
Popis pro vzdělávací technologie nového termínu „malá data“ s praktickou ukázkou jeho nasazení v arizonském školském obvodě Dysart.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 6. 2014 0x 4382x
Ideální model pro hodnocení výukových výsledků
Pojednání o tom, jaké možnosti přináší budoucí vývoj technologií v oblasti hodnocení výukových výsledků určené k nasměrování přípravy nového modelu činnosti České školní inspekce.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 9. 2013 0x 7550x
Co je datafikace?
Popis inovativních postupů zpracování velkých dat s příklady a vazbami na školství inspirovaný novou knihou profesora Oxford Internet Institute Viktora Mayera-Schönbergera.
Zobrazeno 7 z 7 položek