Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „MOOC“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (61)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 61 položek
Základní vzdělávání Spomocník
2. 4. 2024 0x 1062x
HundrED – světová služba na podporu vzdělávacích inovací
Zpráva o činnosti zajímavé finské neziskovky, která komplexně zpracovává informace o existujících světových inovacích vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 12. 2022 0x 1583x
Mentoring podle EUN jako cesta k inovacím
Zpráva o kurzu European Schoolnet Academy a projektu EUN MenSI, jehož cílem je hledat nejvhodnější metodiky sdílení postupů při zavádění digitálních forem výuky do praxe na základních a středních…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 3. 2022 0x 1965x
EUN Novigado MOOC: Active Learning
Zpráva o kurzu European Schoolnet Academy, který je výstupem projektu Novigado a přináší podporu při transformaci výuky směrem k využití prostředí odpovídajícího EUN Future Classroom Lab.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 9. 2021 1x 3267x
Jak se MOOC mění na byznys
Zpráva o transakci, v níž 2U kupuje edX a která bude mít nezanedbatelný vliv na další existenci volně dostupných MOOC kurzů i na trh s online vzdělávacími programy.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 6. 2021 2x 5779x
Základy AI pro školy
Zpráva o stejnojmenném MOOC kurzu European Schoolnet Academy zaměřeném na dvě tam probíraná témata – evropské etické pokyny a pět algoritmických zkreslení.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 2. 2021 0x 4885x
Jak se stát spravedlivějším učitelem
Zpráva o MOOC kurzu edX, který byl vytvořen v MIT Teaching Systems Lab a který se snaží posunout učitele směrem k lepšímu poznání mimoškolního života hlavně znevýhodněných žáků za účelem zlepšení…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 1. 2021 0x 3961x
Jak poskytovatelé MOOC kurzů reagovali na pandemii
Zpráva o reakcích největších platforem MOOC kurzů na mimořádnou situaci vyvolanou pandemií se zvláštním zřetelem na Čínu.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 12. 2020 0x 6494x
Jak učit obtížná témata v turbulentní době
Zpráva o kurzu MIT Teaching Systems Lab, který pomáhá učitelům zařadit do online a hybridní výuky kontroverzní témata, s nimiž žáci přicházejí mimo školu běžně do styku.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 11. 2020 0x 4257x
Nezdařená disrupce podle Reicha
Informace o nové knize známého vědce MIT Justina Reicha, v níž vysvětluje svůj postoj k opakovaně se vyskytujícím mediálně zajímavým zprávám o skokové transformaci školství díky využití technologií.
Gymnaziální vzdělávání
5. 5. 2020 0x 8047x
Principy a cíle otevřeného vzdělávání
Otevřené vzdělávání představuje významný fenomén, který může do jisté míry změnit to, jak vzdělávání vypadá a funguje. Cílem článku je zasadit toto téma do širšího kontextu a ukázat k němu konkrétní…
Základní vzdělávání Spomocník
23. 4. 2020 0x 6867x
Jak učit online
How To Teach Online je MOOC, který pomáhá učitelům se vypořádat se současným přechodem výuky do online podoby. Výběrem několika oblastí poskytuje první pomoc k tomu, abychom respektovali některé…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 4. 2020 0x 4611x
Personalizace podle EdTechTeacher
Jak aktuální problematiku personalizace vidí představitelé EdTechTeacher, amerického sdružení zabývajícího se vzděláváním učitelů. Příspěvek obsahuje popis několika příkladů dobré praxe z USA.
Zobrazeno 12 z 61 položek