Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(21)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
Gymnaziální vzdělávání
23. 6. 2022
0x
45x
DigCompEdu 4.1: Strategie hodnocení
Sumativní i formativní hodnocení mají ve vzdělávacím prostředí poměrně dlouhou tradici. Článek usiluje o to, aby obě…
Gymnaziální vzdělávání
21. 6. 2022
0x
50x
DigCompEdu 3.4: Samostatné učení studentů
Článek se zaměřuje především na možnosti využití digitálních studentských portfolií jako prvku posilujícího studijní…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2022
0x
136x
DigCompEdu 3.3: Spolupráce studentů
Příspěvek se soustředí především na téma spolupráce studentů v hybridním vzdělávacím prostředí. Systematicky se…
Gymnaziální vzdělávání
13. 6. 2022
0x
139x
DigCompEdu 3.2: Vedení studenta
Příspěvek se zabývá především možnostmi a výzvami spojenými s instruktážním designem jako jedním z přístupů…
Gymnaziální vzdělávání
9. 6. 2022
0x
143x
DigCompEdu 3.1: Vyučování
Článek se soustředí na myšlenku Daniela Churchilla, že existuje rozdíl mezi učením zaměřeným na učitele a učením…
Gymnaziální vzdělávání
7. 6. 2022
0x
100x
DigCompEdu 2.3: Organizace, ochrana, sdílení digitálních zdrojů
Příspěvek reflektuje téma organizace informačních zdrojů jako práci učitele kurátora, který skrze svoji činnost dokáže…
Gymnaziální vzdělávání
2. 6. 2022
0x
188x
DigCompEDu 2.2: Tvorba a úprava digitálních zdrojů
Podle některých filozofů a antropologů je charakteristickým rysem člověka to, že v sobě nese potřebu tvořit. Tvorba,…
Gymnaziální vzdělávání
1. 6. 2022
0x
164x
DigCompEdu 2.1: Výběr digitálních zdrojů
Jednou z esenciálních prací učitele je schopnost nacházet, hodnotit, organizovat, vybírat zdroje, které budou moci…
Gymnaziální vzdělávání
30. 5. 2022
0x
115x
DigCompEdu 1.4: Soustavný profesní rozvoj
Proměna světa, ve kterém dochází k učení se, je mimořádně rychlá. Žádnému vzdělavateli nemůže stačit to, co se naučil…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 5. 2022
0x
338x
DigComp 2.2
Zpráva o nové verzi standardu digitálních kompetencí občanů EU – DigComp 2.2.
Gymnaziální vzdělávání
19. 5. 2022
0x
433x
DigCompEdu 1.3: Reflektivní praxe
Celá první oblast DigCompEdu se snaží nahlížet na učitele jako na osobu, která musí reflektovat a rozvíjet svou praxi.…
Gymnaziální vzdělávání
17. 5. 2022
0x
176x
DigCompEdu 1.2: Odborná spolupráce
Jedním z důležitých aspektů proměny společnosti z premoderní na moderní je skutečnost, že si člověk nevystačí sám.…
Zobrazeno
12
z
21
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky