Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(11)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Gymnaziální vzdělávání
19. 5. 2022
0x
53x
DigCompEdu 1.3: Reflektivní praxe
Celá první oblast DigCompEdu se snaží nahlížet na učitele jako na osobu, která musí reflektovat a rozvíjet svou praxi.…
Gymnaziální vzdělávání
17. 5. 2022
0x
73x
DigCompEdu 1.2: Odborná spolupráce
Jedním z důležitých aspektů proměny společnosti z premoderní na moderní je skutečnost, že si člověk nevystačí sám.…
Gymnaziální vzdělávání
12. 5. 2022
0x
131x
DigCompEdu 1.1: Pracovní komunikace
Evropský rámec digitálních kompetencí pro učitele nabízí hned v první kompetenci důraz na pracovní komunikaci. Je…
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 11. 2021
0x
847x
Digitální gramotnost jako katalyzátor systémových změn
Jsme na prahu velké revize kurikula, a tak možná bude užitečné, když si připomeneme, proč se o ní pokoušíme a jakým…
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 10. 2021
2x
683x
SELFIEforTEACHERS je tady
Zpráva o novém nástroji pro vlastní hodnocení digitálních kompetencí učitelů, který lze použít pro další nasměrování…
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 12. 2020
0x
2612x
Inovované pojetí funkce ICT koordinátora/metodika
Po patnácti letech vstoupil v platnost v polovině roku 2020 nový standard studia ICT metodika, někdy také nazývaného…
Základní vzdělávání
7. 1. 2020
0x
5857x
Workshop – Jak pracovat s rámcem digitálních kompetencí učitele
Příspěvek popisuje workshop, prostřednictvím kterého jsou účastníci z řad pedagogických pracovníků seznámeni metodami…
Základní vzdělávání
18. 12. 2019
0x
4940x
Šestá minikonference odborného panelu digitální gramotnosti a informatického myšlení
Národní ústav pro vzdělávání (NÚV) v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ) uspořádal 14. listopadu 2019 šestou…
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 10. 2019
0x
4028x
Chyby při využívání technologií ve výuce
Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 9. 2019
0x
2828x
Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN
Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 9. 2018
0x
18141x
Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu
Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí…
Zobrazeno
11
z
11
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky