Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání
14. 2. 2024 0x 989x
My family (A1)
Tento pracovní list je určen žákům 5. ročníku ZV, případně začátečníkům s jazykovou úrovní A1, kteří se učí anglický jazyk jako další cizí jazyk (2. stupeň ZV, SOŠ). Úkoly jsou zaměřeny na…
Základní vzdělávání
23. 9. 2016 1x 17641x
Jak učit výslovnost tak, aby to žáky bavilo?
Článek Jak učit výslovnost tak, aby to žáky bavilo? vás zve k návštěvě webináře, který proběhne 29. 9. 2016. Webinář se bude zabývat problematikou vlastního používání, vysvětlování i nácviku co…
Základní vzdělávání
10. 3. 2015 0x 12471x
Staying safe online
Článek popisuje integrovanou výuku anglického jazyka a informačních a komunikačních technologií.
Základní vzdělávání
16. 12. 2014 0x 13034x
Jak se bránit reklamě na internetu - 2. díl
S nárůstem požadavků digitální gramotnosti se do škol dostává téma internetové reklamy z toho důvodu, aby žáci se při svém využívání ICT prostředků dovedli nástrahám online inzerce účinně bránit.…
Základní vzdělávání
2. 4. 2014 0x 12986x
CLIL: Slovní úlohy z praxe
Jak žákům zprostředkovat užitečnost matematiky pro jejich praktický život? Je možné aktivizovat žáky k pěstování důvěry ve vlastní schopnosti i soustavné sebekontrole prostřednictvím matematiky a…
Základní vzdělávání
13. 3. 2014 0x 22804x
CLIL: Osová souměrnost
Tento článek integruje vzdělávací obsah oborů matematika a anglický jazyk a přináší téma Osové souměrnosti. V pořadí 8. výukový plán je zařazen do publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ…
Základní vzdělávání
2. 1. 2014 0x 13166x
CLIL: G. J. Caesar
CLIL výukový plán pro integraci angličtiny a dějepisu na téma G.J.Caesar.
Základní vzdělávání
9. 5. 2012 0x 6564x
Making a telephone call (Zvukový záznam v Mojí sbírce)
Tento příspěvek reflektuje tři kroky práce s e-portfoliem – plánování, sebehodnocení a hodnocení. Cílem je naučit žáky říci několik vět o sobě a své rodině, rozumět otázkám na dané téma a na závěr…
Základní vzdělávání
22. 2. 2007 2x 18579x
Seznamujeme se a opakujeme ve výuce němčiny
Metody seznámení se a opakování patří ke klíčovým činnostem ve výuce cizích jazyků. Ať již seznámení se (jedná se o klíčovou konverzační situaci) nebo opakování (které se jeví jako zdánlivě nezáživné…
Zobrazeno 9 z 9 položek