Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(9186)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9186
položek
Zpět
1
...
754
755
756
757
758
759
...
766
Další
Základní vzdělávání
15. 9. 2004
0x
9956x
Interpretace uměleckého textu a RVP ZV - II
Na příkladu konkrétních literárních děl je demonstrována práce učitele při interpretaci uměleckého textu.
Základní vzdělávání
15. 9. 2004
0x
8780x
Pracovní skupina C - Informační a komunikační technologie
V rámci Lisabonského procesu byla ustanovena pracovní skupina C, která se soustředí na zajištění přístupu k ICT pro všechny občany. Předkládáme některé dílčí závěry, ke kterým dospěla.
Základní vzdělávání
13. 9. 2004
0x
20895x
Co rozumíme pojmem informace?
Text naznačuje problémové okruhy a pojmy oblasti ICT, se kterými se mohou absolventi škol setkat v rozvinuté informační společnosti. Zvláštní pozornost je věnována mnohoznačnosti a neurčitosti pojmů,…
Předškolní vzdělávání
13. 9. 2004
0x
29505x
Pohybové aktivity dětí v mateřské škole podporující zdraví
<strong>Charakteristika a cíle integrovaného bloku:</strong> Projekt pohybových aktivit je součástí ŠVP, je zpracován z hlediska přínosu pro dítě a připravených podmínek, je zaměřen na rozvoj…
Základní vzdělávání
9. 9. 2004
0x
8111x
Zkušenosti s tvorbou školního vzdělávacího programu v rámci projektu Kurikulum životních dovedností škol podporujících zdraví
Příspěvek se věnuje tvorbě školního vzdělávacího programu tak, jak k němu přistoupila Základní škola Karviná – Hranice. Pedagogický sbor, který se na tvorbě ŠVP podílel, pracoval ve dvou směrech.…
Základní vzdělávání
7. 9. 2004
3x
24211x
Mediální výchova – inspirace k realizaci
Autor předkládá inspirativní návrhy k rozvinutí mediální gramotnosti a realizaci průřezového tématu Mediální výchova v praxi škol.
Základní vzdělávání
7. 9. 2004
0x
10816x
Komplexnost hudební výchovy
Autor varuje před úplným potlačením jakékoliv domény hudební výchovy ve vzdělávacím procesu. Možné důsledky demonstruje na příkladu.
Gymnaziální vzdělávání
6. 9. 2004
0x
9424x
Inspirace k realizaci průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech
Článek shrnuje principy a východiska průřezového tématu společně s jeho přínosy a přístupy k realizaci.
Gymnaziální vzdělávání
6. 9. 2004
0x
7829x
Výchova k sociálním dovednostem – inspirace k realizaci
Autor nabízí několik cest k začlenění průřezového tématu do práce školy. (<i>Pozn. red.: Nynější verze RVP GV používá pro toto průřezové téma název Osobnostní a sociální výchova.</i>)
Gymnaziální vzdělávání
3. 9. 2004
0x
8766x
Environmentální výchova – inspirace k realizaci průřezového tématu
Environmentální výchova umožňuje kromě tradičního frontálního způsobu výuky využití jiných výukových postupů. Při její realizaci lze využít zkušeností různých neziskových organizací, které se touto…
Základní vzdělávání
3. 9. 2004
0x
11388x
Pojetí vzdělávací oblasti Člověk a příroda v RVP ZV
Autor se věnuje společným rysům vzdělávacích oborů a metodologii v rámci vzdělávací oblasti Člověk a příroda. Dále se věnuje problému zařazení zeměpisu do této oblasti, ačkoli není čistě…
Gymnaziální vzdělávání
3. 9. 2004
0x
7770x
Inspirace k realizaci průřezového tématu Multikulturní výchova
Základní didaktické zásady a doporučené zdroje k výuce průřezového tématu.
Zobrazeno
12
z
9186
položek
Zpět
1
...
754
755
756
757
758
759
...
766
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky