Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (115)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 115 položek
Základní vzdělávání
28. 4. 2014 0x 14369x
Prvňáci a matematika XIV. Sčítání, odčítání bez přechodu přes základ deset
Článek je metodickým průvodcem pro učitele k digitálním učebním materiálům (prezentace, pracovní listy) Prvňáci a matematika, Sčítání, odčítání do 20 bez přechodu přes základ deset, který je…
Základní vzdělávání
2. 4. 2014 0x 9513x
Centra aktivit: Podzim s drakem Mrakem – geometrické tvary a logické řady
Žáci 1. ročníku během pěti dnů pracují v centrech aktivit a plní úkoly ze zadání, které jim přednese učitel/ka. V hodnotícím kruhu svou práci prezentují. Po skončení cyklu rozpoznají znaky podzimu,…
Základní vzdělávání
26. 3. 2014 0x 9573x
ZŠ - Komplexní aktivity
Číslo a početní operace. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly, řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry…
Základní vzdělávání
25. 3. 2014 0x 9946x
ZŠ - Geometrie v prostoru
Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. prostorová představivost). Geometrie…
Základní vzdělávání
24. 3. 2014 0x 9289x
ZŠ - Geometrie v rovině
Geometrie v rovině a v prostoru. Žák modeluje základní rovinné útvary. Žák porovnává velikost útvarů, rozlišuje shodné a podobné útvary.
Základní vzdělávání
20. 3. 2014 0x 11252x
ZŠ - Rytmus a kombinatorika
Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. kombinatorické dovednosti). Geometrie…
Základní vzdělávání
19. 3. 2014 0x 9831x
ZŠ - Shodnost
Geometrie v rovině a v prostoru. Žák porovnává velikost útvarů, měří a odhaduje délku úsečky. Žák rozezná a modeluje jednoduché souměrné útvary v rovině. Žák rozlišuje shodné a podobné útvary.
Základní vzdělávání
18. 3. 2014 0x 9074x
ZŠ - Kvantita
Číslo a početní operace. Žák počítá předměty v daném souboru. Modeluje a určí část celku, používá zápis ve formě zlomku.
Základní vzdělávání
17. 3. 2014 0x 8705x
ZŠ - Řady a postupy
Číslo a početní operace. Žák užívá lineární uspořádání, zobrazí čísla na číselné ose. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé…
Základní vzdělávání
13. 3. 2014 0x 7522x
ZŠ - Uspořádání
Číslo a početní operace. Žák užívá lineární uspořádání. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské…
Základní vzdělávání
12. 3. 2014 0x 9466x
ZŠ - Párování
Číslo a početní operace. Žák používá přirozená čísla, počítá předměty v daném souboru. Geometrie v rovině a v prostoru. Žák porovnává velikosti útvarů, pozná podobné útvary. Nestandardní aplikační…
Základní vzdělávání
5. 3. 2014 1x 12832x
Prostředí krokování a schody
Hejného metoda posiluje budování schémat, napojuje je na sebe a vyvozuje z nich konkrétní úsudky.
Zobrazeno 12 z 115 položek