Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Veřejná konzultace návrhu RVP
(2. 4. – 31. 5.)
.
Seznamte se se strategickým plánem rozvoje českého školství.
Zavřít
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(9381)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9381
položek
Zpět
1
...
3
4
5
6
7
8
...
782
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 1. 2024
0x
977x
AI učí žáky v Texasu
Informace o nové škole v texaském Austinu, která aplikuje personalizované vzdělávání využívající umělou inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 1. 2024
9x
2489x
Myšlenky o AI nejen ve vzdělávání
Pojďme se zamyslet nad některými méně častými oblastmi, které zavádění umělé inteligence (Artificial Intelligence, AI) do našich životů, škol a vzdělávání přináší. Přemýšlíte, jestli je označení…
Základní vzdělávání
4. 1. 2024
0x
890x
Velká láska z Kateřinic, aneb příběh z minulosti naší obce v komiksu
Místně zakotvené učení je metodou, která klade důraz na propojení vzdělávání s konkrétní lokalitou a využití mezipředmětových vztahů. Žákům tak poskytuje smysluplný kontext a může zvýšit jejich zájem…
Základní vzdělávání
3. 1. 2024
0x
804x
Moje škola
Úkolem žáků je pomocí aplikace „Strange Garden“ nafotit oblíbená místa ve škole / i školní pomůcky, popsat je a vytvořit na základě nafocených míst a předmětů prezentaci. Aktivita rozvíjí zábavnou…
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 1. 2024
0x
954x
Design vzdělávání s využitím AI podle Philippy Hardman
Zpráva o aktuálních výsledcích práce cambridžské a harvardské výzkumnice s 20letou zkušeností s online a hybridní výukou Philippy Hardman.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 1. 2024
1x
1561x
24 myšlenek pro rok 2024
Ohlédnutí za rokem 2023 prostřednictvím myšlenek publikovaných v článcích na Spomocníkovi.
Základní vzdělávání
2. 1. 2024
0x
759x
Hobbys/Koníčky A1
Cílem této výukové aktivity je zvládnout jednoduchou konverzaci o oblíbených či neoblíbených aktivitách a kroužcích. Žáci se naučí časovat sloveso umět (können) a pracují s předpřipravenou tabulku…
Gymnaziální vzdělávání
29. 12. 2023
0x
716x
Argumentace IV. Prezentace
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
28. 12. 2023
0x
661x
Argumentace III. Struktura argumentace
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Gymnaziální vzdělávání
27. 12. 2023
0x
622x
Argumentace II. Podložení argumentu, práce se zdroji
Zásadním zdrojem bude pro tento seriál publikace autorek Wendy Heydorn a Susan Jesudason Decoding Theory of Knowledge for the IB Diploma (2013). Tyto autorky definují argumentaci následovně: „Logická…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 12. 2023
0x
1114x
Slova roku 2023 pod vlivem AI a generace Z
Jaké slovo podle vás nejlépe vystihuje rok 2023? Možná se shoduje se slovem roku některého z pěti předních světových slovníků.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 12. 2023
0x
1114x
AI chatboti nezvyšují podvádění studentů, zjistil výzkum
Ohlédnutí za výzkumem vědců ze Stanfordu, odhalující, že na vině ani tentokrát nejsou technologie.
Zobrazeno
12
z
9381
položek
Zpět
1
...
3
4
5
6
7
8
...
782
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky