Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „konektivismus“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (51)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 51 položek
Základní vzdělávání Spomocník
13. 2. 2012 0x 6059x
Otevřený online kurz pro kanadské studenty učitelství
Zpráva o zajímavém online kurzu Aleca Courose z Pedagogické fakulty univerzity v Regině (Kanada). Jeho úkolem je přiblížit účastníkům internet jako prostor pro vybudování funkčního osobního…
Základní vzdělávání
7. 12. 2011 1x 8333x
Metodický portál ve službách vysokoškolské výuky
Příspěvek popisuje pokus přivést skupinu studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě UK v Praze k aktivní práci na Metodickém portálu rvp.cz. Jednalo se o jejich sdílení příprav na…
Základní vzdělávání
18. 11. 2011 0x 28596x
Jak moderní technologie ovlivňují vzdělávání
Přestože se moderní technologie podílejí na inovativní proměně fungování mnoha oborů lidské činnosti, školství zatím do značné míry odolává. Vše ovšem nasvědčuje tomu, že současná situace je…
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2011 2x 7094x
Kam až dosáhne kooperace?
2. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 11. 2011 12x 10179x
Kooperující žák jako člen informační společnosti
1. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 10. 2011 4x 24087x
Kolaborace, nebo kooperace?
Článek popisuje, jak odlišné významy těchto dvou pojmů souvisejí se vzděláváním, svobodou, vývojem společnosti, konektivismem a masivními otevřenými online kurzy – to vše v souvislosti s profesním…
Základní vzdělávání Spomocník
3. 10. 2011 1x 17340x
Jak roste oddenek?
Stručný výtah z článku D. Cormiera Rhizomatic Education: Community as Curriculum, v němž autor buduje koncept tzv. „oddenkového“ učení – jako protikladu hierarchizovaného „stromového“ učení.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 5. 2011 4x 25200x
Bloomova taxonomie pro kreativní prostředí
1. díl seriálu Otevřené formy dalšího vzdělávání učitelů popisuje analogii Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů pro kreativní otevřené prostředí počítačových sítí, v nichž dochází k samovolnému…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 3. 2011 9x 8257x
Konektivismus v praxi aneb Vlníme se podle PEPOUŠe
Autorka si klade za cíl seznámit učitelskou veřejnost s aktivitami svého webu PEPOUŠ, jehož cílem je podpořit sdílení zkušeností a spolupráce mezi učiteli.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 2. 2011 5x 18245x
Masivní otevřené online kurzy
Zatím poslední díl seriálu na téma konektivismu, jež se formou popisu nového typu volně dostupných kurzů pokouší vyvolat zájem o šíření poznání problematiky vzdělávacích technologií a zve čtenáře k…
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2011 0x 9060x
Jak budovat vzdělávací prostředí digitálních učitelů
Článek rozebírá obsah potřebných ICT kompetencí učitelů a naznačuje, jak je možné je rozvíjet.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 1. 2011 3x 14229x
Osobní vzdělávací prostředí učitele
Druhý díl seriálu o konektivismu se zabývá popisem osobního vzdělávacího prostředí učitele.
Zobrazeno 12 z 51 položek