Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „1. stupeň ZŠ“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (13)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 13 položek
Základní vzdělávání
26. 9. 2022 0x 8550x
Ne všechny vzdělávací materiály jsou vhodné pro novou informatiku
Článek nese podtitul Průvodce novými učebnicemi informatiky pro 1. stupeň základní školy. Na trhu učebnic se letos objevilo několik nových učebnic informatiky, které o sobě tvrdí, že naplňují…
Základní vzdělávání
25. 4. 2022 0x 4618x
Kde hledat inspiraci pro začlenění ukrajinských žáků na 1. stupni ZŠ
Článek nabízí pomoc učitelům 1. stupně základní školy při hledání inspirace pro začlenění žáků z Ukrajiny do jejich tříd. Z velkého množství materiálů, které na podporu těchto žáků vznikají,…
Základní vzdělávání
10. 11. 2020 0x 12126x
Rozvíjeli jsme digitální gramotnost žáků při řešení „autentických úloh“
Existuje mnoho podob, jak rozvíjet digitální gramotnost. V článku poukazujeme na konkrétní zkušenost využití digitálních technologií při řešení autentických úloh, které se týkají událostí z běžného…
Základní vzdělávání
20. 5. 2019 0x 6240x
My Town
Lze i u žáků s nízkou jazykovou úrovní rozvíjet gramotnosti? Níže popsaná aktivita dává návod, jak lze jednoduchým způsobem matematickou, čtenářskou a digitální gramotnost rozvíjet u žáků 1. stupně…
Základní vzdělávání
6. 2. 2019 0x 5938x
Proměny (2. část)
Námětem pro tvůrčí činnosti je objevování a zkoumání důvěrného prostředí – místa, kde žák žije skrze prostředky výtvarného oboru. Soubor lekcí, které lze různým způsobem modifikovat a rozvíjet je…
Základní vzdělávání
6. 2. 2019 0x 7552x
Barvy mého pokoje 1. část
Námětem pro tvůrčí činnosti je objevování a zkoumání důvěrného prostředí – místa, kde žák žije skrze prostředky výtvarného oboru. Soubor lekcí, které lze různým způsobem modifikovat a rozvíjet je…
Základní vzdělávání
5. 2. 2019 0x 6589x
Kolik skoků měří tělocvična?
Článek je zaměřen na objevování možností rozvoje matematické a digitální gramotnosti ve vyučovací hodině TV pomocí netradičních úkolů, které si žáci mohou sami navrhnout. Článek vznikl v rámci…
Základní vzdělávání
10. 1. 2019 0x 7266x
Co nám říká minulost (2. část – Realizace)
Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj…
Základní vzdělávání
10. 1. 2019 0x 7850x
Co nám říká minulost (1. část – Námět)
Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj…
Základní vzdělávání
10. 1. 2019 0x 9537x
Výukové aktivity pro rozvoj čtenářské, matematické a digitální gramotnosti na 1. stupni ZŠ II.
Seriál článků přináší učitelům další ukázky výukových aktivit, tentokrát na společné téma Znám místo, kde žiji, pomocí kterých lze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost na 1.…
Základní vzdělávání
26. 3. 2015 0x 12184x
Výuka cizího jazyka u dětí mladšího školního věku
Příspěvek čtenáře seznamuje s charakteristickými rysy, principy a základními pravidly výuky anglického jazyka dětí mladšího školního věku. Zabývá se také rolí učitele a žáka.
Základní vzdělávání
19. 2. 2014 1x 53848x
Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ
Hodnocení žáka je v procesu vzdělávání velmi důležité. Jednou z jeho možných forem je slovní hodnocení. Autorka článku se zamýšlí nad různými otázkami: Proč a jak slovně hodnotit? Čemu se vyhnout? Na…
Zobrazeno 12 z 13 položek