Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (9392)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 9392 položek
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 28526x
Tvůrčí psaní
Proč má smysl učit žáky tvůrčímu psaní? Psaní je činnost směřující k tvorbě textů. Je to jedna ze základních zdatností, které žák dosáhne v průběhu školního vzdělávání. Školská výuka se ovšem…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 5626x
Tvůrčí semináře k hudebnímu oboru
* Reflexe hudební tvorby (teorie a kritika) * Tvořivé a experimentální činnosti * Multimediální projekty * Elektronická média v hudební tvorbě a komunikaci
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 5666x
Tvůrčí semináře k výtvarnému oboru
* Teorie a kritika současného uměleckého projevu * Experimentální etudy a cvičení vycházející z obsahových objevů uměleckých avantgard * Tvorba uměleckého projektu (experiment jako…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 17855x
Deskriptivní geometrie
Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 8654x
Dramatický obor
Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní…
Gymnaziální vzdělávání
21. 10. 2005 0x 15659x
Latinský jazyk
Vzhledem k tomu, že RVP GV obsahuje pouze vzdělávací obsah povinný pro všechny žáky, je nabídka dalších vzdělávacích oborů umístěna na portál. Vzdělávací obsah těchto oborů bude (stejně jako pilotní…
Základní vzdělávání
21. 10. 2005 0x 11409x
Pojetí výuky dějepisu v britském kurikulu
Příspěvek je vybranou kapitolou z britského kurikula.
Základní vzdělávání
21. 10. 2005 0x 8823x
Pojetí sociálních studií ve finském kurikulu pro základní vzdělávání
Překlad vybrané kapitoly finského kurikula <i>National Core Curriculum for Basic Education 2004</i>
Základní vzdělávání
20. 10. 2005 0x 9642x
Specifika tvorby ŠVP na málotřídních školách
Příspěvek postihuje rozdíly mezi tvorbou ŠVP na málotřídních a plně organizovaných školách.
Speciální vzdělávání
20. 10. 2005 0x 30274x
Často kladené dotazy
Často kladené dotazy
Speciální vzdělávání
20. 10. 2005 0x 13911x
Text kapitoly č. 8 z RVP ZV
Za žáky se speciálními vzdělávacími potřebami jsou považováni žáci se zdravotním postižením (tělesným, zrakovým, sluchovým, mentálním, autismem, vadami řeči, souběžným postižením více vadami a…
Gymnaziální vzdělávání
20. 10. 2005 0x 10167x
Struktura ŠVP pro základní vzdělávání na nižších stupních víceletých gymnázií
Podle této struktury se vytváří ŠVP pro nižší stupně víceletých gymnázií, struktura pro čtyřletá gymnázia a pro vyšší stupeň víceletých gymnázií je obsažena v RVP GV. Víceletá gymnázia mají přitom…
Zobrazeno 12 z 9392 položek